اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خنثی‌سازی تحریم‌ها تنها راه نجات کشور

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان تنها راه نجات کشور را خنثی‌سازی تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: همچنان شاهدیم برخی از دولتی‌ها همچنان به دنبال مذاکره با دولت بایدن هستند.

خنثی‌سازی تحریم‌ها تنها راه نجات کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، روز جمعه شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده درست در سالروز شهادت مجید شهریاری ملت ایران را در شکی عظیم و بزرگ فروبرد.

مردم ایران هنوز داغ شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را از یاد نبردند که یک داغ بزرگ دیگر از جنس شهادت و ترور ناجوانمردانه یکی از دانشمندان هسته‌ای و یار امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری آحاد ملت را باغمی بزرگ روبه‌رو کرد.

همین ترور سبب شد تا مردم ایران و گیلان از هر قشر و صنفی با برگزاری تجمعات، انزجار خود را از این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان دهند و یکی از مراس‌ها عصر امروز در گلزار شهدای رشت با حضور پرشور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه استکبار همواره به دنبال ضربه زدن به نخبگان علمی و نظامی جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: راه پیشرفت کشور توسعه علمی بوده و در این راه نقش نخبگان و دانشمندان علمی بسیار مهم و تأثیرگذار است لذا استکبار همواره در تلاش برای ضربه زدن و ترور این نخبگان است.

محسن نیازمند ترور شهید محسن فخری زاده را یک اقدام از پیش طراحی‌شده دانست و گفت: این ترور نشان داد که دولت‌های دموکرات و جمهوری‌خواه در اعمال فشار به جمهوری اسلامی و ترور دانشمندان هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند زیرا سیاست کلی آمریکا و رژیم صهیونیستی نابودی جمهوری اسلامی است.

وی با اذعان به اینکه استکبار به دنبال اعمال فشار اقتصادی به ملت‌های شیعه‌نشین و محورهای مقاومت است، تصریح کرد: در سال گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد فتنه در لبنان، عراق و ایجاد آشوب در آبان ماه سال گذشته به دنبال نفوذ و ایجاد ناامنی در کشورهای محور مقاومت بوده و نتیجه آن ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المنهدس شد.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با انتقاد از ارائه کد مذاکرات توسط برخی از دولتمردان افزود: بعد از حمله به نیروگاه نطنز، مسؤولان دولتی کد مذاکرات به استکبار داده و این امر سبب گستاخی بیشتر آنان و ترور شهید فخری زاده شد.

نیازمند با تأکید بر غیرقابل اطمینان بودن کشورهای اروپایی و بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیان کرد: دولت با اقدام انقلابی مجلس در خصوص عدم بازرسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مخالفت کرده و بازهم به دنبال مذاکره با استکبار است که جای بسیار تعجب دارد.

وی تنها راه نجات کشور را خنثی‌سازی تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود راه علاج مشکلات کشور را خنثی‌سازی تحریم‌ها عنوان کردند ولی همچنان شاهدیم برخی از دولتی‌ها همچنان به دنبال مذاکره با دولت بایدن هستند.

به گزارش فارس، تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه آزاد لاهیجان، تجمع اعتراضی در دانشگاه آزاد رشت، بندر انزلی، حرکت کاروان خودرویی در رشت، تجمع مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) و تجمع دانشجویان انقلابی در مقابل نمایندگی وزارت خارجه نمونه‌ای از انزجار مردم شهیدپرور گیلان برای شهادت شهید محسن فخری زاده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول