اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راه فخری‌زاده ادامه‌دار باشد/ انتقام از عاملان و آمران در دستور کار قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده گفت: باید دو هدف را در این جنایت در نظر گرفت، اول اینکه انتقام از عاملان و آمران در دستور کار باشد و در ثانی راهی که فخری‌زاده انتخاب کرده، باید ادامه‌دار باشد.

راه فخری‌زاده ادامه‌دار باشد/ انتقام از عاملان و آمران در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت‌الله علی خاتمی امروز در جلسه ستاد مواسات، به ترور شهید فخری زاده اشاره و اظهار کرد: در ۴۲ سال گذشته دشمن با انواع ترفندها به ایران ضربه زده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۲ سالی که از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، یاد گرفتند که هیچ پرچمی نباید بر زمین بماند و اگر سرداری به زمین افتاد، سرداران دیگری آن را به دست می‌گیرند، افزود: باید دو هدف را در این جنایت در نظر گرفت، اول اینکه انتقام از عاملان و آمران در دستور کار باشد و در ثانی راهی که فخری‌زاده انتخاب کرده، باید ادامه‌دار باشد.

امام جمعه زنجان، از زحمات ۹ ماهه کادر درمانی در خصوص مقابله و مبارزه با کرونا تشکر کرد و افزود: تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

وی بر لزوم تقویت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان تاکید و اضافه کرد: باید از تجمع مردم در مراسم عزا و عروسی جلوگیری شود.

خاتمی با بیان اینکه در این وضعیت کرونایی نباید دانش‌آموزان بی‌بضاعت از تحصیل بازبمانند، تصریح کرد: از نسل آینده نباید غافل شویم و این موضوع از نان شب هم واجب‌تر است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، ابراز داشت: باید عدالت آموزشی در بین دانش آموزان رعایت شود و نباید دچار افت تحصیلی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه در اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه تجربه‌های خوبی طی ۱۰ ماه گذشته در استان به دست آمده است، تصریح کرد: در راستای کمک به نیازمندان باید از موازی کارها جلوگیری شود و این مهم در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام /73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول