اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای طرح زمستانی اداره راهداری در ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر از اجرای طرح زمستانی خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ آذرماه شروع و تا نیمه اول فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

اجرای طرح زمستانی اداره راهداری در ملایر

سیداسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای همه ساله طرح زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای اظهار کرد: این طرح از ۱۵ آذرماه شروع و تا نیمه اول فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت آب و هوایی و شروع بارندگی‌ها این طرح امسال نیز زودتر از موعد مقرر در شهرستان شروع شده است گفت: در حال حاضر پنج راهدارخانه در محورهای شهرستان ملایر برای خدمات‌دهی به مردم و مسافران آمادگی کامل دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر با اشاره به استقرار ۸۳ نفر نیرو در راستای اجرای این طرح،گفت: ۴۳ دستگاه سبک و سنگین برای اجرای طرح زمستانی راهداری تعمیر و تجهیر شده و در راستای این طرح خدمات دهی در محورهای شهرستان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴ هزار تن ماسه و ۲ هزار تن نمک برای طرح زمستانی در راهدارخانه‌های شهرستان ذخیره شده است گفت: گشت مکانیک سیار نیز در تمام محورها در این طرح فعالیت دارد.

صفوی‌زاده با اشاره به آمادگی کامل نیروهای راهداری به صورت شبانه‌روزی در طول اجرای طرح زمستانی تصریح کرد: راهداری در راستای ایجاد بستر مناسب حمل و نقل نسبت به روکش آسفالت و لکه‌گیری و ایمن‌سازی پل‌ها و پاکسازی و سایر اقدامات ایمنی  نهایت تلاش خود را قبل از شروع طرح داشته است.

وی با تقدیر از همکاری دهیاران در خصوص در اختیار قرار دادن تراکتور برای برف روبی در سال‌های گذشته یادآور شد: انتظار همکاری بیشتر در این زمینه برای افزایش توانمندی در ارائه خدمات اولویت اول راهداری در زمان برفی بازگشایی محورهای اصلی و بعد محورهای فرعی و روستایی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: شماره تماس ۱۴۱ و ۳۳۳۴۸۰۳۳ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به  مسافران و شهروندان است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول