اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

درخشش ورزشکاران دارت خراسان شمالی در لیگ ناوک

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی از درخشش ورزشکاران دارت استان در مسابقات لیگ ناوک خبر داد و گفت: در این رقابت‌ها نماینده خراسان شمالی در بخش آقایان عنوان قهرمانی و نماینده بانوان نیز توانست عنوان نائب قهرمانی مسابقات را کسب کند.

درخشش ورزشکاران دارت خراسان شمالی در لیگ ناوک

علی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری رقابت‌های قهرمانی دارت آزاد کشور تحت عنوان لیگ ناوک به‌صورت مجازی اظهار کرد: این رقابت‌ها با شعار «ماسک می‌زنیم» با حضور ۳۲ ورزشکار از ۱۰ استان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آذرماه به‌صورت مجازی برگزار شد.

وی به عناوین کسب‌شده در این رقابت‌ها از سوی ورزشکاران خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی کمیته دارت استان قزوین و زیر نظر انجمن دارت کشور و کمیته مجازی دارت کشور به‌صورت جدول حذفی برگزار شد که طی آن محمد اسماعیل شادمهر از خراسان شمالی توانست با نتیجه ۴ بر ۱ رقیب خود از گلستان را شکست دهد و به‌عنوان قهرمانی دست یابد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی همچنین با اشاره به نتایج رقابت‌های بانوان خاطرنشان کرد: در رده بانوان ۲۴ شرکت‌کننده از ۱۰ استان کشور حضور داشتند که بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی در رقابت فینال از نماینده استان خراسان جنوبی شکست خود و به‌عنوان نائب قهرمانی رقابت‌ها بسنده کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول