اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در«بدره»

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان بدره کشف و ضبط شد.

کشف 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در«بدره»

 سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان بدره کشف و ضبط شد. 

وی افزود: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی هندمینی شهرستان بدره در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در مسیرهای مواصلاتی شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری 3 دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مرغ زنده را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در این راستا 4 نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله مرغ زنده قاچاق را 2 میلیارد و 400 میلیون ریال تعیین کردند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش 67 تن مرغ قاچاق به ارزش 14 میلیارد ریال در سطح استان کشف شده است ،تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طیور کشف شده جهت توزیع در بازار تحویل مراجع ذی‌ربط شد.

سردار یاری در پایان بر اثر گزاری قاچاق در افزایش قیمت این کالای مورد نیاز مردم در چند ماهه اخیر اشاره کرد و از مردم خواست: با گزارش به موقع اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز، خصوصا مایحتاج ضروری مردم، پلیس را در برخورد قاطع و قانونی و به موقع با افراد سود جو همراهی کنند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول