اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سازمان‌ها نباید از اجرای الزامات ستاد ملی کرونا شانه خالی کنند

استاندار خوزستان گفت: جریمه افرادی که قرنطینه خانگی را شکسته و محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند باید با دقت و جدیت بیشتری انجام شود.

سازمان‌ها نباید از اجرای الزامات ستاد ملی کرونا شانه خالی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه جلسه ستاد کرونا استانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان‌ها نباید مقررات تعیین شده ستاد ملی کرونا را به نفع خود تفسیر کرده و از اجرای الزامات محول شده به آن‌ها شانه خالی کنند.

وی با بیان اینکه شرایط استان رو به بهبود است و در حال حاضر شهری با وضعیت قرمز نداریم گفت: با همکاری هم استانی‌های عزیز در استان، شهری با وضعیت قرمز نداریم و ۱۷ شهرستان زرد و ۱۰ شهرستان  در وضعیت نارنجی هستند.

وی با عنوان اینکه شرایط بیماران رو به بهبود است و روزانه شاهد کاهش تعداد بستری‌ها، مبتلایان و فوتی‌ها هستیم افزود: نیازمند تدوین برنامه‌ای پایدار و موثر برای دوره پس از محدودیت‌ها هستیم تا این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد و این مهم جز با همکاری تمامی مردم و رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی ستاد کرونا محقق نمی‌شود.

استاندار خوزستان با اشاره به آغاز فصل زمستان و کاهش دمای هوا بیان کرد: در فصل سرما بستن پنجره‌ها و عدم تهویه هوا می‌تواند منجر به شیوع و گسترش بیماری کرونا شود به همین دلیل مردم باید شرایط تهویه مناسب هوا در منازل و محل کار خود را فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های فرمانداران و سایر مسئولین تأکید کرد: از گرفتن تصمیمات موردی اجتناب شود تا وحدت رویه در استان و کشور برقرار باشد و تنها در موارد استثنا هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت.

شریعتی اظهار کرد: بازرسی های مشترک ضامن اجرای پروتکل‌های مصوبه ستاد ملی کرونا می‌باشد و تاکید می‌شود فرمانداران در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول