اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه‌اندازی میز خدمت الکترونیک در سامانه بهین‌یاب

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی در سامانه بهین‌یاب و پاسخگویی غیرحضوری و بررسی مستمر مشکلات متقاضیان در این سامانه خبر داد.

راه‌اندازی میز خدمت الکترونیک در سامانه بهین‌یاب

فرامرز محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به شرایط حال حاضر کشور و شیوع بیماری کرونا و الزامات در نظر گرفته شده برای کاهش سفرهای درون و برون‌شهری میز خدمت الکترونیکی در سامانه بهین‌یاب پیاده‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: به‌منظور کاهش مراجعات متقاضیان به دستگاه‌های اجرایی و ضرورت ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری، این میز خدمت به‌صورت الکترونیکی برای پاسخگویی غیرحضوری به ابهامات و مشکلات متقاضیان سامانه بهین‌یاب در صفحه نخست این سامانه راه‌اندازی و به‌صورت آزمایشی در دسترس عموم قرار گرفته است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: استفاده از این بخش به‌منظور تسریع در ارسال مشکلات و انجام پاسخگویی لازم و کاهش ترددهای غیرضروری بسیار حائز اهمیت است.

محبوبی اضافه کرد: در دوره بهره‌برداری آزمایشی به‌صورت مستمر مشکلات مطرح‌شده از سوی متقاضیان در این سامانه بررسی و نسبت به پاسخگویی اقدام خواهد شد و وضعیت پاسخگویی نیز از طریق پیامک به متقاضی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول