اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیگیری اتفاقات اخیر کرمانشاه/ فرماندار: پرونده «تکیه معاون الملک» مفتوح است

فرماندار کرمانشاه گفت: در حال پیگیری اتفاقات اخیر کرمانشاه (موضوع زورگیری از یک خانم، استفاده از مانکن زنده در یک واحد صنفی، انجام اقداماتی دور از شئونات اخلاقی درتکیه معاون الملک) هستیم و بررسی‌ها و احکام صادره از طریق دادستانی و انتظامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیگیری اتفاقات اخیر کرمانشاه/ فرماندار: پرونده «تکیه معاون الملک» مفتوح است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر در خصوص اتفاقات اخیر در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: اخیرا کلیپی از یک اقدام زورگیری از خانمی در یکی از محلات کرمانشاه منتشر شده که بلافاصله به دلیل حساسیت موضوع دادستان، رئیس کل دادگستری، فرمانده انتظامی استان و استاندار با ورود، آن را پیگیری کردند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه شورای تأمین در خصوص افزایش گشت‌های سیار و پیاده، اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افراد و...، ادامه داد: پرونده از طریق اداره آگاهی در حال پیگیری است و به زودی از طریق نیروی انتظامی اطلاعات لازم در خصوص کارهای اطلاعاتی صورت گرفته، منتشر می‌شود.

فرماندار کرمانشاه در خصوص اتفاق دوم «استفاده از مانکن زنده در یک واحد صنفی»، گفت: در یکی از فروشگاه‌های مراکز خرید کرمانشاه به ادعای صاحب مغازه، برای بازاریابی از مانکن زنده خانم استفاده شده بوده که علاوه بر پلمب مغازه، فرد خاطی هم اظهار شده که نتایج  این بررسی‌ها و احکامی که صادر می‌شود از طریق دادستانی و انتظامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم که برای ارزش‌های این نظام شهدای بسیاری تقدیم کرده‌ایم و پاسداری از خون‌بهای شهدا و دستاوردهای شهدا گرانقدر وظیفه همه مسئولان و آحاد جامعه است و قطعا در جامعه اسلامی نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد.

رنجبر در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی به دور از شئونات اخلاقی در «تکیه معاون الملک»، گفت: اداره کل میراث فرهنگی اطلاعیه‌های را در این زمینه صادر کرده، اما پرونده مفتوح است تحقیقات در زمینه زمان وقوع این موضوع، عکس‌های منتشر شده و اقدامات صورت گرفته ادامه دارد در این زمینه نیز به زودی از طریق دادگستری و دادستانی اطلاعاتی منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه جرائم امنیتی در وسط جدول هستیم از خیلی استان‌ها جرائم مشابه به  این موضوعات را دارند وضعیتمان بهتر است، مردمان بسیار خوبی داریم و نسبت به اتفاقات رخ داده نگران و پیگیر هستیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول