اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیگیری دادگستری برای رفع آبگرفتگی معابرخوزستان

رئیس کل دادگستری استان خوزستان از پیگیری جدی و مستمر این دستگاه تا رفع کامل معضل فاضلاب و آبگرفتگی معابر شهرستان اهواز و دیگر شهرستان های استان خبر داد.

پیگیری دادگستری برای رفع آبگرفتگی معابرخوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی در بازدید از مناطق آبگرفته شهرستان اهواز، اظهار کرد: دستگاه قضایی خوزستان به طور مستمر و با جدیت پیگیر حل معضل فاضلاب و آبگرفتگی معابر و خیابان ها در اهواز و دیگر شهرستان های استان است و اگر قصوری در این قضیه صورت گرفته باشد ، حتما با مسببین، قاطعانه برخورد می کند.

وی گفت: متاسفانه طی چند سال اخیر مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر و خیابان های اهواز و دیگر شهرستان های استان بعد از بارندگی، به یک معضل بزرگ برای مردم تبدیل شده است. در حال حاضر دغدغه اصلی ما کمک به تخلیه آب ها از سطح منازل مردم، خیابان ها و معابر است و همه دستگاه های متولی موظف هستند در این زمینه کمک کنند و برای حل این معضل چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی در ادامه از امداد رسانی جهادگران به مردم در طول این مدت تقدیر کرد و اظهار داشت: آبگرفتگی معابر و خیابان ها طی روزهای اخیر در برخی از نقاط اهواز و دیگر شهرستان های استان، مردم را با مشکلات فراوانی روبه رو کرده است.

در این مدت گروه‌های جهادی و بسیجی شبانه روز در حال فعالیت هستند تا باری از دوش مردم مناطق درگیر بردارند. دستگاه قضایی نیز تا رفع کامل مشکلات این مناطق در کنار این گروه های جهادی ایستاه است.

انتهای پیام/ر
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول