اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

2834 مشترک برق تبریز پاداش گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: مشترکانی که در برنامه‌های پاسخگویی بار تابستان سال 99 با شرکت توزیع نیروی برق تبریز همکاری داشتند، پاداش دریافت کردند.

2834 مشترک برق تبریز پاداش گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عادل کاظمی اظهار داشت: مبلغ کلی این پاداش که شامل تخفیف در بهای برق مصرفی خواهد بود، بالغ بر 35 میلیارد ریال است.

وی، تعداد کل مشترکانِ شامل دریافت پاداش را 2 هزار و 834 مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد یک‌هزار و 261 مشترک با تعرفه‌ صنعتی، یک‌هزار و 103 مشترک با تعرفه کشاورزی، 298 مشترک با تعرفه عمومی، 166 مشترک با تعرفه‌ سایر مصارف و 6 مشترک با عنوان مشترکان خودتامین شامل پاداش‌های مصوب وزارت نیرو شده‌اند.

92.3 مگاوات، بیشینه‌ عملکرد پیک‌سایی برق تبریز در تابستان 99

کاظمی، بازه زمانی این همکاری را 15 خرداد تا 15 شهریور عنوان کرد و افزود: مجموع پیشینه‌ عملکرد پیک‌سایی شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تابستان امسال، 92.3 مگاوات بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با ذکر این نکته که همکاری‌های صورت گرفته تاثیر بسزایی در عبور موفق و بدون خاموشی این شرکت از پیک تابستان داشته، تصریح کرد: همکاری صنایع نه تنها باعث اختلال در تولید نشد بلکه با برنامه‌ریزی منظم، شاهد رشد تولید نیز بوده‌ایم.

کاظمی یادآور شد: مشترکان خانگی می‌توانند با رعایت راهکارهای مدیریت مصرف و الگوی مصرف تعیین شده در جرگه‌ مشترکان کم‌مصرف قرار گرفته و از برق رایگان استفاده کنند، الگوی مصرف تعیین شده جهت پیوستن به مشترکان کم‌مصرف در ماه‌های گرم سال، 100 کیلووات ساعت و ماه‌های غیر گرم سال 80 کیلووات ساعت در ماه است.

گفتنی است، مشترکان تعرفه‌های صنعتی، عمومی، کشاورزی، سایر مصارف و خود تامین می‌توانند با مراجعه به بخش مدیریت مصرف وب‌سایت برق تبریز به آدرسwww.toztab.ir ، و تکمیل فرم مربوطه، آمادگی خود را برای همکاری در پیک تابستان سال 1400 را اعلام کنند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول