اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ورود استانداری کردستان به گزارش فارس/تسهیلات تبصره 18 به کارآفرین مریوانی پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کردستان گفت: به دنبال انتشار گزارش فارس و دستور معاون امور اقتصادی استاندار، پست بانک برای پرداخت تسهیلات لازم از محل تبصره 18 به این کارآفرین مریوانی اعلام آمادگی کرده است.

ورود استانداری کردستان به گزارش فارس/تسهیلات تبصره 18 به کارآفرین مریوانی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، روز گذشته گزارشی با عنوان «طلوع «امید» بر زندگی زنان کولبر مریوانی» به موضوع امید حسینی کارآفرین مریوانی پرداختیم که برای 53 زن کولبر و سرپرست خانوار اشتغال ایجاد کرده و برای رونق کار امروز نیاز به حمایت مسئولان دارد.

درخواست کارآفرین از مسئولان

امید حسینی کارآفرین مریوانی در آن گزارش اظهار داشت: تا کنون نه یک ریال تسهیلات و نه کوچکترین آسان‌کاری در اجرای کار برای من کارآفرین  نشده است، هدف من توسعه کارگاه و ایجاد اشتغال برای زنان و مردان رنج‌دیده از کولبری است، یک قطعه زمین در شهرک صنعتی مریوان خریداری کرده‌ام که اگر برای تولید سوله حمایت شوم برای هزار نفر جویای کار با اولویت کولبران شغل ایجاد خواهم کرد.

وی افزود: 4 ماه است برای دریافت سرمایه در گردش مسیر پرپیچ خم مریوان به سنندج و بلعکس را طی می‌کنم، اگر چه عزیزان صنعت، معدن و تجارت خیلی لطف داشته‌اند، ولی نتیجه‌ای عاید من نشده است.

حسینی تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات 18 درصدی، هزار مانع سر راه قرار می‌دهند چه برسد به تسهیلات ارزان قیمت، اگر سرمایه داشتم بدون درنگ کارگاه را گسترش می‌دادم و تعداد دیگری از این افراد نیازمند را بکارگیری می‌کردم.

خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ضمن تقدیر از خبرگزاری فارس به خاطر انتشار این گزارش، اظهار کرد: با دیدن این گزارش خوب دستورات لازم برای رسیدگی به این موضوع دادم.

وی خاطرنشان کرد: مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کردستان از روز گذشته به صورت ویژه رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داده و مراتب نیز به کارآفرین مریوانی اعلام شده است.

وی افزود: با توجه به منابع اعتباری که در اختیار داریم حمایت لازم از این تولیدکننده و کارآفرین مریوانی صورت خواهد گرفت چرا که تمام هم و غم ما رفع مشکلات افراد توانمند چون آقای حسینی و ایجاد بستر برای اشتغالزایی مردم است.

طی تماس تلفنی با کمال حسینی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کردستان، اظهار کرد: بلافاصله بعد از گزارش خبرگزاری فارس، با دستگاه‌های مجری سازمان صمت در استان تماس گرفتم و دستورات لازم برای صدور مجوزهای قانونی و تسریع در روند کار این کارآفرین صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به منابعی که در پست بانک داریم، هماهنگی‌های لازم برای پرداخت تسهیلات به این کارآفرین انجام شده است.

حسینی اذعان داشت: پست بانک برای پرداخت تسهیلات به این کارآفرین مریوانی اعلام آمادگی کرده و در کمترین زمان ممکن از محل تبصره 18 تسهیلات مورد نیاز به این کارآفرین مریوانی پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراتب به کارآفرین اعلام شده و امروز کارآفرین درخواست و مدارک لازم جهت معرفی به بانک را تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت مریوان داده است.

حسینی عنوان کرد: پیگیری‌های لازم برای منتج به نتیجه این موضوع انجام خواهد شد و در ادامه کار نیز همراه این کارآفرین خواهیم بود.

وی افزود: در مورد مشکل بیمه‌ نیز که در گزارش فارس به آن اشاره شده است این کارآفرین می‌تواند با مراجعه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارائه درخواست از مشوق‌های لازم بیمه‌ایکارفرمایان بهره‌مند شود.

انتهای پیام/2330/71/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول