اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

5 شبه نظامی دیگر مورد حمایت آمریکا در شرق سوریه کشته شدند

پنج شبه نظامی عضو گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه که مورد حمایت نظامیان آمریکا در شرق سوریه قرار دارند در ادامه حملات افراد ناشناس به مواضع آنها کشته شدند.

5 شبه نظامی دیگر مورد حمایت آمریکا در شرق سوریه کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، پنج نفر از عناصر مسلح عضو گروه شبه نظامی «نیروهای دموکراتیک سوریه»(قسد) که مورد حمایت نظامیان اشغالگر آمریکایی قرار دارد، امروز دوشنبه طی حملاتی به مواضع و خودورهای آنها در شرق استان «دیر الزور» سوریه کشته شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از منابع محلی گزارش داد: «سه نفر از عناصر مسلح عضو گروه قسد در حمله افراد ناشناس به مواضع آنها در شهرک الطیانه در شرق دیر الزور کشته شدند.همزمان با آن دو فرد مسلح عضو این گروه بر اثر انفجار بمب دستی کاشته توسط افراد ناشناس در یک خودروی نظامی که آنها را در نزدیکی شهرک ذیبان در شرق دیر الزور جابجا می کرد کشته شدند.»

طی ماه‌های اخیر حملات افراد ناشناس به شبه نظامیان عضو نیروهای دموکراتیک سوریه که پروژه خصمانه آمریکا در منطقه را پیاده می‌کنند، شدت گرفته است. طی دو روز گذشته هم چند نفر دیگر از این عناصر مسلح در اطراف شهرک «تل تمر» و مسیر الخرافی در جنوب شهر الحسکه زخمی شدند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول