اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| منصوریان: مشکل داوری نبود، برنده می‌شدیم/ حرف‌ها برای 35 میلیون هوادار تراکتور آب و نان نمی‌شود علیرضا منصوریان سرمربی تیم تراکتور نسبت به قضاوت داور دیدار این تیم با فولاد خوزستان ناراضی است و اعتقاد دارد داور یک پنالتی برای این تیم نگرفته و موقعیت بسیار خوب این تیم به اشتباه آفساید اعلام شده است.
۱۳۹۹-۹-۱۷ ۲۳:۴۵ http://fna.ir/f1ap3l
0

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: ما شروع خوبی داشتیم. می‌دانستیم که حریف‌مان تخصصش در دفاع و ضد حمله است. در 10 دقیقه نخست، فولاد بهتر از ما بود و در ادامه بازی، تراکتور دست برتر را در اختیار داشت. 

وی افزود: یک بازی بسیار سنگین را پشت سر گذاشتیم و از عملکرد بچه‌ها بسیار راضی هستم. در این نوع بازی‌ها، تنها یک یا دو فرصت گلزنی به دست می‌آید و باید از همین تک موقعیت‌ها استفاده کرد. ما فولاد را خیلی خوب بستیم و بازی را کنترل کردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اشتباهات داوری به ضرر تراکتور، گفت: تیم داوری مدیریت خوبی داشت، اما متاسفانه این دومین بازی است که در خانه علیه تراکتور جفا می‌شود. امروز محمد عباس زاده خیلی با اختلاف در آفساید نبود. از لحظه پاس تا حرکت عباس زاده، او نزدیک به یک متر عقب تر بود. ما به شدت به داور ویدئویی (VAR) نیاز داریم. 

منصوریان ادامه داد: این هفته در برنامه‌های تلویزیونی، سه کارشناس می‌گویند که آن صحنه آفساید نبود، اما این حرف‌ها برای ما و 35 میلیون هوادارمان نان و آب نمی‌شود. هوادار ما در خانه تا پای سکته پیش‌ می‌رود و وظیفه ما هم دفاع از منافع و پرچم تراکتور است.

وی ادامه داد: آن صحنه را داور وسط نمی‌توانست تشخیص بدهد و کمک اول باید تصمیم درست می‌گرفت. تا زمانی که VAR به فوتبال نیاید، تیم‌ها به حق واقعی‌شان نمی‌رسند. آقای سیدعلی در هفته اول دو پنالتی‌مان را نگرفت و دو امتیاز در هفته اول و دو امتیاز هم این هفته از کیسه ما پرید.

وی یادآور شد: اگر این اتفاق برای تیم‌های پایتخت رخ بدهد، برنامه‌های تلویزیونی نگاه ویژه‌ای به آن دارند، اما برای تیمی که 35 میلیون هوادار دارد، 25 دقیقه بیشتر وقت نمی‌گذارند. ما یک پنالتی هم نیمه اول از دست دادیم. الان شادی در اردوی تیم فولاد است، چون خدا لطف کرد و آنها به خواسته خود رسیدند. اگر اشتباهات داوری نبود، ما الان باید در صدر جدول بودیم. خیلی عصبانی هستم، اما با نهایت احترام به داوری نگاه می‌کنم. امروز کمک اول، آمادگی فیزیکی و روحی لازم را نداشت که در لحظه خاص، مانع از ضایع شدن حق ما شود. در حق فوتبال آذربایجان جفا نکنید.

انتهای پیام/60002/و

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول