اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ورود دادستانی تاکستان مانع تعطیلی واحد تولیدی شد/ جلوگیری از بیکاری بیش از ۲۰۰ نیروی کار

دادستان تاکستان از حل اختلاف یک واحد تولیدی با مالکان زمین‌های زراعی در شهرستان تاکستان و جلوگیری از تعطیلی و بیکار شدن کارگران این واحد تولیدی خبر داد.

ورود دادستانی تاکستان مانع تعطیلی واحد تولیدی شد/ جلوگیری از بیکاری بیش از ۲۰۰ نیروی کار

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ، حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب تاکستان در حاشیه جلسه صلح و سازش در خصوص رفع مشکل حقوقی شرکت فعال در صنعت تولید فیلم پلی اتیلن ، چاپ و بسته بندی این شهرستان  گفت: با توجه به  اینکه خطوط لوله گاز این شرکت به طول ۴۵۰ متر از زمین های کشاورزی ۱۵ نفر از ساکنین شهرستان تاکستان عبور نموده و در نتیجه سبب نارضایتی و طرح دعوای مالکین این زمین ها از سال ۹۷ در دستگاه قضایی شهرستان گردید  متاسفانه فعالیت این شرکت با اختلال مواجه شده بود.

رجبی ادامه داد: با توجه به اینکه قاضی پرونده با توجه به وارد بودن تقاضای مالکین زمینهای زراعی اقدام به صدور رای مبنی بر  قلع و قمع تجهیزات گازرسانی نموده در صورت اجرای حکم، امکان فعالیت شرکت وجود نداشت.

وی افرود: این مسئله سبب بیکار شدن ۲۵۰ نفر نیروی مستقیم شاغل و ۴۰۰ نفر نیروی غیرمستقیم شاغل در این واحد صنعتی می شد.

دادستان تاکستان عنوان کرد:  دادستانی شهرستان تاکستان با تشکیل جلسه ای 5 ساعته موفق به برقراری صلح و سازش میان طرفین پرونده گردیده و بحمداله از تعطیلی این شرکت تولیدی جلوگیری بعمل آمد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول