اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع 670 دستگاه لپ تاپ و تبلت در بین مددجویان کمیته امداد استان ایلام

150 دستگاه لپ تاپ به ارزش 30 میلیارد ریال و تعداد 520 دستگاه تبلت به ارزش 16 میلیارد ریال با همکاری کمیته امداد، خیرین نیکوکار و موسسه خیریه ابوتراب تهیه و توزیع می‌شود.

توزیع 670 دستگاه لپ تاپ و تبلت در بین مددجویان کمیته امداد استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز در آئینی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام و مدیرکل کمیته امداد استان ایلام برگزار شد، 670 دستگاه لپ تاپ و تبلت برای دانشجویان و دانش آموزان مددجوی کمیته امداد ایلام در نظر گرفته شده بود؛ حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این آیین گفت: به سرانجام رسیدن استعدادها و ظرفیت‌های قشر محروم جامعه نیازمند کمک دستگاهی است که به نوعی پشتیبانی کننده خواهد بود و کمیته امداد توانسته به خوبی این وظیفه را عهده دار شود.

وی افزود: پشتیبانی از قشر محروم و نیازمند جامعه و کمک به شکوفا شدن استعدادهای آنان بهترین نوع خدمت بوده و باعث می‌شود استعدادهای این قشر به شکوفایی برسد و این افراد بتوانند در آینده به خدمت گذاران شایسته‌ای برای مردم تبدیل شوند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: در طول تاریخ بسیاری از دانشمندان و شخصیت‌های علمی و مذهبی از دل محرومیت‌ها بیرون آمده‌ و توانسته‌اند خدمات شایانی به بشریت ارائه دهند که نمونه‌های آن پیامبر مکرم اسلام(ص) و دانشمندان بزرگ هستند.

تهیه 150 دستگاه لپ تاپ به ارزش 30 میلیارد ریال

قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در این آیین گفت: 150 دستگاه لپ تاپ بوده که با مشارکت کمیته امداد و موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه شده و بین دانشجویان و دانش آموزان یتیم و نخبه مددجو توزیع می‌شوند که جهت تهیه این تعداد لپ تاپ بیش از 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: همچنین تعداد 520 دستگاه تبلت به ارزش 16 میلیارد ریال  نیز که با همکاری کمیته امداد و خیرین نیکوکار تهیه و خریداری شده‌اند امروز در اختیار دانش آموزان و دانشجویان مددجو که نیازمند این اقلام هستند، توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی خانواده‌های مددجو یکی از رویکردهای مهم این نهاد است، تصریح کرد: تأمین لوازم تحصیلی ضروری قشر دانشجو و دانش آموز مددجو در چارچوب خدمات فرهنگی امداد به خانواده‌ها در راستای  توانمندسازی آنان است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: هم اکنون بیش از 9500 دانش آموز و دانشجو در استان ایلام از خدمات کمیته امداد استان برخوردار هستند و هدف این نهاد این است که با حمایت از این قشر و ارائه خدمات تحصیلی و معیشتی به آنان زمینه شکوفا شدن استعدادهایشان را فراهم کنند.

وی با اشاره به کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان به قشر دانش آموز و دانشجو افزود: در جشن عاطفه‌های امسال بیش از 7 میلیارد تومان در قالب کمک‌های نقدی، بسته‌های تحصیلی و معیشتی و تهیه لوازم تحصیلی آنان به این قشر کمک شده است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم به تعداد 5 نفر از دانشجویان حاضر به نمایندگی از دیگر دانش آموزان و دانشجویان 5 دستگاه لپ تاپ تحویل داده شد.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول