اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پایان قدرت‌نمایی دو شرورمسلح درجوادیه تهرانپارس

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو شرور مسلحی خبر داد که با سلاح سرد ضمن شکستن شیشه‌های چند خودرو باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند.

پایان قدرت‌نمایی دو شرورمسلح درجوادیه تهرانپارس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،  سرکلانترچهارم پلیس پیشگیری از دستگیری 2 شرور خبر داد که با ایجاد ‌سر و صدا و تخریب شیشه‌های خودرو، نظم عمومی را برهم زده بودند.

سرهنگ " منصور حمیدوند" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع درگیری و شرارت و قدرت نمایی دو شرور با سلاح سرد در شرق تهران که با شکستن شیشه های چند دستگاه خودرو موجب ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، دستگیری آنان به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران با استفاده از شگرد های خاص پلیسی هویت هر دو شرور را شناسایی و متعاقب آن مخفیگاه آنان را شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه هردو متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کردند، عنوان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حمیدوند با اشاره به اینکه با هرگونه اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرایم و هنجارشکنی موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول