اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انعقاد تفاهم‌نامه بین سپاه و صمت چهارمحال و بختیاری/ بسیج برای ایجاد آرامش در بازار استان ورود می‌کند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین سپاه و سازمان صمت گفت: 120 نفر از بسیجیان ما در راستای کنترل و نظارت بر بازار سازماندهی شدند و آموزش دیدند.

انعقاد تفاهم‌نامه بین سپاه و صمت چهارمحال و بختیاری/ بسیج برای ایجاد آرامش در بازار استان ورود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها و کمک بسیج در ایجاد آرامش در بازار و اطمینان‌خاطر مردم تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان صمت استان و سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) منعقد شد.

 ابتدای جلسه سجاد رستمی در خصوص تفاهم‌نامه مذکور گفت: این تفاهم‌نامه در 5 بند و به مدت یک سال از فردا به طور کامل در چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اجرای این طرح شاهد افزایش نظم و کنترل بیشتر بازار خواهیم بود و خدمت‌رسانی به مردم بهتر صورت می‌گیرد.

سردار علی‌محمد اکبری نیز در ادامه جلسه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: به حمدالله قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مبارزه با ویروس کرونا به خوبی در چهارمحال و بختیاری ایجاد و شروع ‌به کار کرده است که الگوی موفقی از حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با تشکر از همکاری مسؤولان با بسیجیان حاضر در این قرارگاه بیان داشت: به گفته مسؤولان وزارت بهداشت کشور اجرای این طرح در چهارمحال و بختیاری موفقیت‌آمیز بوده و انتظاراتی که از اجرای این طرح مدنظر بود به خوبی صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: با درخواست وزیر صمت از فرمانده سپاه در خصوص استفاده از ظرفیت بسیج در نظارت بر بازار تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد و دستور همکاری با سازمان‌ صمت به فرماندهان سپاه استان‌ها ابلاغ شد که در این راستا برای تدوین تفاهم‌نامه مناسبی بین سپاه و سازمان صمت استان از هفته‌های گذشته جلسات متعددی با حضور معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صمت و مسؤولان سازمان تعزیرات برگزار شد.

سازماندهی120 نفر از بسیجیان برای کنترل و نظارت بر بازار

اکبری تاکید کرد: عمده نیاز سازمان صمت و تعزیرات برای کنترل و نظارت بر بازار، نیروی انسانی است که در این راستا 120 نفر از بسیجیان ما سازماندهی شدند و مورد آموزش قرار گرفتند و همچنین بنا شد از ظرفیت خودروهای سپاه  نیز در این زمینه استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: هرجایی که بسیج ورود پیدا کرد تاثیرات خوبی و مثمر ثمری گذاشته و در این زمینه نیز بسیجیان ما در دو حوزه مقابله با گرانفروشی و شناسایی محتکرین به این عرصه وارد شدند.

لازمه فعالیت بسیجیان ما در امر مقابله با گرانفروشی، تعریف گرانفروشی است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) تصریح کرد: لازمه فعالیت بسیجیان ما در امر مقابله با گرانفروشی، تعریف گرانفروشی است و متاسفانه بعضی‌ از کالاهایی که در استان به فروش می‌رسد قیمت عرفی دارد و قیمت مصوبی برای آن‌ها تعیین نشده که لازم است به سرعت برای رفع این مشکل نیز اقدامی صورت پذیرد.

وی بیان کرد: در بحث مبارزه با احتکار نیز سازمان اطلاعات سپاه به صورت مداوم بر این موضوع نظارت مستمر دارد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده مورد مشکوک سازمان اطلاعات سپاه را از طریق سامانه 114 مطلع کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: برای کمک به سازمان جهاد کشاورزی نیز سپاه اعلام امادگی کرده است اما هنوز از سوی سازمان جهاد درخواست کمک مشخصی به ما داده نشده است.

انتهای پیام/68033   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول