اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آمادگی ساخت ۱۶۰ واحد مسکن نیازمندان توسط بنیاد مسکن فسا

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا از آمادگی ساخت ۱۶۰ واحد مسکن نیازمندان توسط بنیاد مسکن فسا خبر داد.

آمادگی ساخت ۱۶۰ واحد مسکن نیازمندان توسط بنیاد مسکن فسا

به گزارش خبرگزاری فارس از فسا، انصاری جابری روز گذشته از بانک های عامل اعطای تسهیلات مسکن مددجویان و نیازمندان در این شهرستان بازدید کرد و با بررسی روند انعقاد قرارداد و آزاد سازی اقساط  مسکن محرومین از ساخت ۱۶۰ واحد مسکن مددجویی در این شهرستان در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه این واحد های مسکونی در قالب ۳۵۰۰ واحد مسکن نیازمندان که در استان فارس احداث می شود ساخته خواهد شد افزود: بنیاد مسکن امور تشکیل پرونده ، معرفی به بانک و پیگیری پرداخت تسهیلات به متقاضیان در این حوزه را دنبال می کند.

مدیربنیاد مسکن شهرستان فسا همچنین گفت: ۴۸ میلیارد ریال اعتبار در این حوزه اختصاص یافته که به صورت وام های کم بهره به مددجویان و متقاضیان پرداخت می شود.

وی ادامه داد : تا کنون دو متقاضی تحت پوشش بهزیستی و پنج متقاضی تحت پوشش کمیته امداد برای برخوردار یاز این تسهیلات اقدام کرده اند.

انصاری جابری با بیان اینکه به هر یک از واحدهای مسکونی در حال احداث در در این شهرستان ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت می شود افزود: این تسهیلات با دوره بازپرداخت ۱۲ ساله و کارمزد پنج درصد پرداخت می شود.

مدیربنیاد مسکن شهرستان فسا با تقدیر از مسوولان بانک ها برای ایجاد گشایش های اعطای تسهیلات در این شهرستان گفت: تامین مسکن محرومان که در قالب یک طرح ملی در فسا  در حال انجام است از جمله اقدامات موثر دولت در راهبرد محرومیت‌زدایی، بهبود وضعیت رفاه و توسعه  است که در واقع عملکرد خوبی از خدمات رسانی را در کارنامه جمهوری اسلامی افزوده است.

وی ادامه داد: مسکن یکی از نیازهای اساسی و اصلی مردم در تمامی جوامع به شمار می‌رود که تامین آن در تمامی مناطق شهری و روستایی از رویکردها و سیاست‌های حاکمیت محسوب می‌شود و سالانه بخش قابل توجهی از بودجه ها به  این امر اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول