اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشتری‌مداری از اهداف کلان شرکت مخابرات است/با اتمام حجم اینترنتِ مخابرات اینترنت مشتریان قطع نمی‌شود

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مشتری‌مداری از استراتژی‌ها و اهداف کلان مخابرات ایران و به طبع منطقه کردستان به شمار‌ می‌رود.

مشتری‌مداری از اهداف کلان شرکت مخابرات است/با اتمام حجم اینترنتِ مخابرات اینترنت مشتریان قطع نمی‌شود

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به حساسیتِ استفاده کاربران اینترنت پرسرعت در شرایط کنونی و اهمیتِ اطمینان خاطر دادن به مشتریان اینترنت مخابرات اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با در اختیار گذاشتن کدهای ویژه FUP (آستانه مصرف منصفانه) شرایط مناسبی را برای بهره‌مندی بیشتر مشتریان از دیتای مخابرات فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه مشتری مداری یکی از استراتژی‌ها و اهداف کلان شرکت مخابرات ایران و به طبع آن در منطقه کردستان است افزود: FUP به منظور تحقق رضایتمندی بیش از پیش مشتریان از چگونگی و نحوه ارائه سرویسADSL طراحی و تدوین شده که مشتریان می توانند از روشهای زیر از مزایای این طرح بهره مند شوند.

وی ضمن تشریح این نکته که بعد از تمام شدن حجم اینترنتِ مخابرات، اینترنت مشتریان به صورت کامل قطع نخواهد شد؛اما سرعت آن به 128 کیلو بیت کاهش می‌یابد، خاطر نشان ساخت: مشتریان با شماره گیری کد دستوری #4*2*2020* با تلفن همراه باید شماره تلفن تابثی را که سرویس ADSL مخابرات برآن فعال شده است را در قسمت مشخص وارد کنند که پس از اعلام حجم باقیمانده از طریق دریافت پیامک، می‌توانند نسبت به خرید مجدد حجم اقدام نمایند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به مزایای استفاده از کد دستوری فوق اشاره کرد و یادآور شد: مشتریان برای بهره‌گیری از این روش به نام کاربری، کلمه عبور و اینترنت نیاز ندارند.

حکمت استفاده از پنل کاربری adsl.tci.ir را یکی دیگر از روش‌های اطلاع یافتنِ مشتریان از حجم اینترنت معرفی کرد و افزود: در این پنل مراحل خرید ترافیک اضافه با انتخاب شارژ سریع در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مشتریان با برقراری ارتباط با سامانه 2020 و انتخاب گزینه دریافت کلمه عبور و نام کاربری و یا با شماره‌گیری #5*2*2020* از طریق تلفن همراه می‌توانند کلمه عبور و نام کاربری را دریافت کنند و از منوی خرید، خرید ترافیک اضافه را انتخاب نمایند.

وی اضافه کرد: چنانچه مشکل کندی سرعت ADSL به دلیل تمام شدن حجم اینترنت نباشد، مشتریان می‌توانند از طریق پنل اعلام شده در بخش پشتیبانی و درخواست‌های پشتیبانی مشکل را به همکاران مخابرات اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

حکمت در پایان به به اهمیت رضایتمندی و جلب اعتماد هرچه بیشتر مشتریان نسبت به خدمات و محصولات مخابراتی اشاره داشت و تاکید کرد: این مجموعه تمام تلاش و توان خود را در راستای رسیدن به این مهم بکار گرفته که آمار تعداد مشتریان مخابراتی در  حوزه‌های مختلف و افزایش روز افزون آنها موید این امر است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول