اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در غرب استان هرمزگان خبر داد.

کشف بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین دهکی اظهار داشت: مرزبانان استان هرمزگان در راستای مبارزه قاطع با سوداگران مرگ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد و پایش مناطق مرزی، از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در غرب استان مطلع شدند که بلافاصله به منظور انهدام این باند قاچاق، با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، اقدامات کنترلی در نوار مرز را افزایش دادند. 

وی افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی بندر لنگه با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی استان در مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر بوسیله یک شناور به داخل یک دستگاه خودرو در سواحل بودند را مشاهده کردند. 

سردار دهکی تصریح کرد: مرزبانان در یک عملیات غافلگیرانه، یک دستگاه خودرو و یک فروند شناور حامل موادمخدر را متوقف که در بازرسی از شناور مقدار710 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی، از تلاش مرزداران استان قدردانی و خاطرنشان کرد: مرزبانان خطه نیلگون خلیج فارس با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان در مرزهای استان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول