اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف تخلف 12 میلیاردی در بازار مرغ چهارمحال و بختیاری

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایجاد تلاطم بازار مرغ از ۴۵۲ مرغداری و مرکز عرضه مرغ بازرسی و ۱۲ میلیارد ریال تخلف کشف شد.

کشف تخلف 12 میلیاردی در بازار مرغ چهارمحال و بختیاری

بیژن بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همزمان با ایجاد تلاطم بازار مرغ از ۴۵۲ مرغداری و مرکز عرضه مرغ بازرسی و برای متخلفان این حوزه پرونده تخلف تشکیل شد.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۱۲ میلیارد ریال تخلف کشف و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: از هفته گذشته تا به امروز یک پرونده تخلف مرغداری در شهرستان لردگان به ارزش 370 میلیون تومان، سه پرونده در کوهرنگ به ارزش 800 میلیون تومان، یک پرونده در هفشجان به ارزش 43 میلیون تومان، یک پرونده در سورشجان به ارزش 40 میلیون تومان و یک پرونده تخلف در سامان به ارزش30 میلیون تومان تشکیل شده است.

بهرامی تاکید کرد: 6 پرونده تخلف نیز برای خرده فروشان مرغ تشکیل شد که از فروش مرغ امتنا و مرغ دریافتی را در یخچال‌های خود پنهان کرده بودند تشکیل شد و چهار پرونده تخلف سنگین میلیادری نیز در دست بررسی است.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ هزار مورد بازرسی از اصناف چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول