اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تجمع دانشجویان انقلابی در اعتراض به افزایش قیمت‌ها | انتقاد تجمع کنندگان از ناکارآمدی دولت

دانشجویان انقلابی تهران با برگزاری تجمعی مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت به افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی اعتراض کرده و از دولت خواستند تا فکری برای این وضعیت آشفته کند.

تجمع دانشجویان انقلابی در اعتراض به افزایش قیمت‌ها | انتقاد تجمع کنندگان از ناکارآمدی دولت

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان انقلابی تهران دقایقی پیش با برگزاری تجمعی مقابل مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت به افزایش سرسام آور قیمت کالاهای اساسی اعتراض کردند.

براساس این گزارش، دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن دست نوشته هایی همچون « دولت بی کفایت؛ عامل رنج ملت»، « وزارت ( وزارت صمت) خجالت، نظارت؛ نظارت» و « خواسته کل ملت؛ صداقت، عدالت»، « آری به وزارت تولید، نه به وزارت وادارت» و ... به اوضاع نابسمان اقتصادی و افزایش بی رویه قیمت ها اعتراض کردند.

 

تجمع کنندگان همچنین با سردادن شعارهایی مانند « امان از این گرانی؛ بس کن دیگه روحانی»؛ « ننگ ما، ننگ ما؛ دولت بی درد ما»، ما حامی ملتیم؛ معترض دولتیم» و...  از سیاست‌های دولت انتقاد کرده و در شعارهای خود گفتند دولت در حوزه اقتصادی بی برنامه است.

 

 

 

یکی از دانشجویان حاضر در این تجمع گفت: دولت 7 سال از عمرش را صرف مذاکره کرد که هیچ نتیجه ای به دنبال نداشت. دولت بازار و اقتصاد را کاملا رها کرده و گویا اصلا مهم نیست مردم با چه وضعیتی زندگی می کنند.

 

دانشجویان در پایان این تجمع با تاکید بر اینکه تا رسیدن به نتیجه و پایین آمدن قیمت ها به مطالبه گری خود ادامه خواهند داد، از دولت خواستند تا فکری برای این وضعیت آشفته کند.

به گزارش فارس، این تجمع اعتراضی با عنوان «فریاد مستضعفان» و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ تهران برگزار شده است و دانشجویان قرار است هر هفته در روزهای چهارشنبه‌ برگزاری این تجمع را در مکانهای مختلف ادامه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول