اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مطالبات خانواده شهدا بر زمین نماند

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه مطالبات خانواده شهدا نباید بر زمین بماند، گفت: مدیریت، حمایت و انجام وظیفه نسبت به خانواده‌های ۱۵ هزار شهید استان فارس، روحیه‌ای جهادی و اقدامی علمی را می‌طلبد.

مطالبات خانواده شهدا بر زمین نماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام در دیدار با معاون فرهنگی و بازرسی بنیاد شهید کشور، ضمن قدردانی از خدمات و مدیریت علمی مدیرکل سابق و آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید بنیاد شهید فارس اظهار داشت: مدیریت، حمایت و انجام وظیفه نسبت به خانواده‌های ۱۵ هزار شهید استان فارس، روحیه‌ای جهادی و اقدامی علمی را می‌طلبد.

وی بیان کرد: اینکه وظایف بنیاد شهید را تنها حمایت از خانواده های معظم شهدا بدانیم، فرو کاستن نقش و اثر این بنیاد است چرا که کار اصلی این بنیاد در کنار این حمایت، فضاسازی فرهنگی و ترویج روحیه جهاد و شهادت در سطح جامعه و زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

امام جمعه شیراز گفت: البته خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و حمایت از خانواده‌ای که پدر آن خانواده و سرپرست آن خانواده، جان عزیزش را در راه انقلاب اسلامی و حفظ امنیت این کشور داده، یک وظیفه اصلی و اولویت دار برای همه ما است که نباید کوچک و بی اهمیت انگاشته شود.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: مطالبات خانواده معظم شهدا نباید روی زمین بماند و پیگیری نشود بنابراین امیدوارم در زمان مدیریت آقای محمدی پور، این مهم با جدیت همچنان دنبال شود و شاهد یک اقدام مستمر و اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول