اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دشمنان هر روز به دنبال نقشه جدید برای ضرب‌زدن به انقلاب هستند/ انتقاد از سکوت موسسه حفظ و نشر آثار امام

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: قوه قضائیه باید با فردی که به امام راحل دهن کجی کرده است، به شدت برخورد کند.

دشمنان هر روز به دنبال نقشه جدید برای ضرب‌زدن به انقلاب هستند/ انتقاد از سکوت موسسه حفظ و نشر آثار امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف‌قلی‌زاده سرایی در مراسم بزرگداشت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده و یادواره شهدای شهرستان بناب با تأکید بر اینکه دشمنان همیشه به دنبال ایران هراسی هستند؛ یادآور شد: دشمنان مطمئن باشند که با ترور شهدای هسته‌ای ما نمی‌توانند خللی در پیشرفت و تعالی این کشور به وجود آورند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه در اوج مظلومیت در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است؛ افزود: این ملت در حوزه‌های مختلف به خصوص در هشت سال دفاع مقدس نشان داد که همیشه به دنبال استقلال بوده و زیر فشار نظام سلطه و بیگانگان نخواهد رفت.

سرایی با بیان اینکه این ملت در چهار دهه گذشته تمام معادلات دشمنان را به هم زده است؛ تصریح کرد: دشمنان با تمام ابزار و امکانات خود سعی بر ایران هراسی و اسلام هراسی در سطح جهان دارند و قطعاً به دنبال کوچکترین فرصت می‌گردند تا به انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد کنند، از این رو ضرورت ایجاب می‌کند که در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اتفاقات اخیر قره‌باغ یادآور شد: جمهوری اسلامی در این جنگ نقش خود را به خوبی ایفا کرد و با حرکت خردمندانه خود اجازه نداد دشمنانی که در صدد ضربه زدن به این کشور بودند، بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

سرایی با اشاره به شهادت اخیر دانشمند هسته‌ای دکتر فخری‌زاده بیان کرد: در این کشور 17 هزار نفر در اثر ترور به شهادت رسیده‌اند و با کمال تأسف برخی تریبون‌ها در داخل خاصیت خود را از دست داده‌اند و با کمال تأسف معاون رئیس جمهور به امام راحل توهین می‌کند. کجاست مرکز حفظ و نشر اندیشه‌ها و آثار امام (ره) که به این دهن‌کجی‌ها پاسخ دهد؟!

وی از قوه قضائیه خواست با توهین‌کنندگان به بنیانگذار جمهوری اسلامی نه در حد تذکر بلکه به شدت با آن برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا بیان داشت: ملت بزرگوار ایران با تمام وجود پای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی با تحمل همه مشکلات، کاستی.ها و نارسایی‌ها ایستاده.اند و این قدرشناسی را مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی به دنیا نشان دادند و قطعاً  اگر شرایط کرونایی حاکم نبود برای شهید فخری‌زاده نیز مراسمی در حد آن شهید برگزار می.شد.

سرایی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اقدام فرمانده سپاه ناحیه بناب برای برگزاری این مراسم گفت: اولین شهری که در استان برای شهید هسته‌ای مراسم برگزار کرده شهرستان بناب است که باید این اقدام را به چهره فرهنگی فرمانده سپاه ناحیه بناب تبریک گفت و در کنار برگزاری مراسمی با این اهمیت پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شد.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول