اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

وجود ۸۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های خراسان شمالی / ۱۵ نقطه اصلاح می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از آغاز طرح ترافیک زمستان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: ۱۵ نقطه حادثه‌خیز استان تا بهار سال آینده اصلاح می‌شود.

وجود ۸۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های خراسان شمالی / ۱۵ نقطه اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوائی در جلسه کمیسیون ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی استان، از آغاز طرح ویژه زمستانی خبر داد و اظهار کرد: این طرح از  ٢٠ آذر با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط آغاز می‌شود تا در اقدامی مشترک خدمات مورد نیاز به شهروندان و مسافران عبوری را در فصل زمستان ارائه دهند.

هوائی از کاهش ١٠ درصدی تصادفات در سال گذشته خبر داد و افزود: با وجود کاهش آمار فوتی و جان‌باختگان نسبت به سال گذشته، باید تلاش کنیم تا این آمار به صفر برسد.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی از اصلاح ١۵ نقطه حادثه‌خیز استان تا ۵ ماه آینده خبر داد و اعلام کرد: در محورهای اصلی استان هشتاد نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که اصلاح ١۵ نقطه مهم در دست اجراست و اداره راهداری عملیات اجرایی را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول