اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

داوود بهبودی پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی جایزه پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالی دریافت کرد.

داوود بهبودی پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در مراسمی که در دانشگاه تبریز و به ‌مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، دکتر داوود بهبودی جایزه پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالی را دریافت کرد.

دکتر داوود بهبودی دانش‌آموخته دانشگاه تربیت مدرس و دارای مدرک دکترای تخصصی رشته اقتصاد است. وی در سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۹ در سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به فعالیت مشغول بوده و در دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۳ به عنوان معاون برنامه‌ریزی استانداری منصوب شد.

مسوولیت‌هایی چون ریاست دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه وزارت بازرگانی و معاونت برنامه‌ریزی و بررسی‌های اقتصادی سازمان بازرسی و نظارت وزارت بازرگانی را نیز در سابقه مدیریتی بهبودی به چشم می‌خورد.

این چهره علمی دارای تألیفات متعددی در حوزه اقتصاد و مدیریت بوده و کتاب‌های «چشم‌انداز بازار کار و اشتغال استان آذربایجان‌شرقی  ۱۳۸۷»، «اقتصاد ایران بر سر سفره درآمدهای نفتی ۱۳۸۵» و ترجمه کتاب «اقتصاد خرد: اصول اساسی و بسط مفاهیم (نیکلسون و اسنایدر) ۱۳۸۵» از جمله تألیفات منتشر شده اوست.

 بهبودی تاکنون بیش از ۵۰ مقاله علمی در نشریات علمی و دانشگاهی و نیز کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی تألیف و منتشر کرده است.

وی در حال حاضر استاد تمام وقت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تبریز و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌شرقی است.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول