اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انعقاد تفاهم‌نامه پروژه‌های جهش تولید در آذربایجان شرقی/ گام های بلند محرومیت زدایی با همت سپاه عاشورا

تفاهم‌نامه سه جانبه پروژه های جهش تولید آذربایجان شرقی فی‌مابین سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سپاه و بسیج سازندگی استان منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه پروژه‌های جهش تولید در آذربایجان شرقی/ گام های بلند محرومیت زدایی با همت سپاه عاشورا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این تفاهم نامه در راستای اجرای ردیف ۴۱ تفاهم نامه فی مابین استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه کسور منعقد شده است.

این تفاهمنامه بمنظور توسعه پروژه های مردمی پایگاه اقتصاد مقاومتی بسیج استان عمدتا در دو محور پروژه های جهش تولید و محرومیت زدایی، افزایش اشتغال و کارآفرینی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی هدف از انعقاد این تفاهمنامه ها را برداشتن گامی موثر جهت کاستن از محرومیت ها در استان ذکر و اظهار کرد: علیرغم تلاش های ارزشمندی که صورت گرفته محرومیت های زیادی وجود دارد که بایستی علل آن بررسی و مشخص شود.

داود بهبودی با تاکید بر مدیریت صحیح منابع حاصله از این تفاهمنامه ها اظهار امیدواری نمود این اقدام به تجربه موفقی منجر شود و موجبات استمرار این نوع اقدامات گردد.

وی رقم اختصاص یافته به سپاه جهت محرومیت زدایی را در حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان، اعلام کرد و افزود: امید است منابع حاصله از سهم استان از این رقم بطور مناسبی جهت رفع محرومیت در سطح استان بکار گرفته شود.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بسیج سازندگی استان، هم افزایی ظرفیت های موجود در استان را لازمه توفیق در تمامی عرصه ها بویژه محرومیت زدایی دانست و گفت: سه ضلع این مجموعه عبارتند از دستگاه‌های دولتی، سپاه و خیرین.

سردار خرم با بیان اینکه در سال آتی می توان در چند شاخص همچون آب و بهداشت روستایی مشکلات موجود را از قبل این تفاهمنامه ها رفع کرد، ابراز داشت: موضوع آب شرب روستایی در ۲۰۴ روستای استان جزو مواردی است که تلاش خواهیم کرد آنها را در سال آینده حل کنیم.

لازم بذکر است مجموع اعتبارات این دو تفاهمنامه در قالب وجوه اداره شده و با مشارکت بانک های استان تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/60026/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول