اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رفع تصرف 80 میلیارد تومانی از اراضی دولتی کاشان

دادستان کاشان با بیان اینکه با متخلفان مماشات نمی‌کنیم، گفت: در مدت کوتاهی 80 میلیارد تومان اراضی دولتی کاشان را رفع تصرف کردیم.

رفع تصرف 80 میلیارد تومانی از اراضی دولتی کاشان

روح‌اله دهقانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان این که در این چند ماه رفع تصرف اراضی دولتی و کشاورزی را دستور کار را داشتیم، اظهار کرد: در بحث تغییر کاربری‌ها با جهاد کشاورزی شهرداری راه و شهرسازی نیروی انتظامی اطلاعات و همه ادارات مربوطه بازدید میدانی داشتیم.

دادستان کاشان با اشاره به اینکه، هرجایی شهرستان را بازدید می‌کنیم تخلفی صورت گرفته است، افزود: در مورد زمین‌خواری تغییر کاربری‌ها با متخلفان مماشات نمی‌کنیم و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قانونی اخیراً از قوه قضائیه ابلاغ‌شده که اگر جایی مدیری قصوری در وظایف خودکرده باشد، ورود و برخورد می‌کنیم، افزود: در خصوص تغییر کاربری‌ها در جاده سلامت و انتهای بلوار صنعت چاله زباله و اراضی دشت تقی زاده در راستای مصوبه شورای انفال بازدید داشتیم در این بازدیدها به یک جمع‌بندی می‌رسیم و تغیر کاربری‌های غیرمجاز را با جمع‌بندی به برخورد قانونی می‌کنیم.

دادستان کاشان با بیان اینکه با متخلفان مماشات نمی کنیم گفت: در مدت کوتاهی ۸۰ میلیارد تومان از اراضی دولتی کاشان را رفع تصرف کردیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول