اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار رباط‌کریم: یک عضو شورای شهر سلب عضویت می‌شود

‍ فرماندار رباط‌کریم گفت: ادله و مستتدات شورای اسلامی شهر در جابجایی شهردار قابل قبول هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی با قانون و ضوابط و مقررات قرار نگرفت، همچنین سلب عضویت یک عضو شورای اسلامی شهر به سبب انجام برخی تخلفات رقم خورده است و در آینده‌ای نزدیک و طی روال قانونی جابجایی پیگیری و صورت خواهد گرفت.

فرماندار رباط‌کریم: یک عضو شورای شهر سلب عضویت می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم‌، روز گذشته در محل فرمانداری این شهرستان و در بین خبرنگاران، نسبت به تحولات اخیر در شهر رباط‌کریم واکنش نشان داد و اظهار کرد: آقایان و خانم‌های شورای اسلامی شهر در هنگام انتخاب شهردار و در طول مدیریت وی (پارسا) چرا نسبت به سکونت شهردار بی‌تفاوت بودند در حالی که مهندس پارسا ساکن شهر رباط‌کریم است و امروز به این بهانه قصد تغییر وی را دارند؟!

وی گفت: ۵ عضو شورای شهر بدون هیچ ملاحظه و مصلحت‌اندیشی و با یک بهانه واهی قصد جابجایی شهردار را دارند و این تصمیم شورای شهر با مخالفت شدید فرمانداری و مقامات استانداری مواجه شد چرا که این بهانه شائبه برانگیز است.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: توصیه‌ام به اعضای شورای اسلامی شهر رباط‌کریم این است که با اتحاد و ایجاد فضای همدلی و یک‌رنگی در کنار شهردار در فکر انجام کارهای عمرانی باشند و تمام هدف و انگیزه خود را در پیشرفت و توسعه رباط کریم معطوف کنند.

ملکشاهی در واکنش به شایعات صورت گرفته که استانداری موافق برکناری شهردار رباط‌کریم است، گفت: استانداری تهران از شهردار رباط‌کریم حمایت می‌کند و همانطور که در رسانه‌ای نیز عنوان شده، فرمانداری و استانداری تهران مخالف تغییر شهردار هستند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: سلب عضویت یک عضو شورای اسلامی شهر به سبب انجام برخی تخلفات رقم خورده است و در آینده‌ای نزدیک و طی روال قانونی جابجایی پیگیری و صورت خواهد گرفت و بار دگر به اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم توصیه می‌کنم با حمایت از مهندس پارسا و یاری وی در انجام پروژه‌های عمرانی به فکر توسعه و پیشرفت کهن‌شهر رباط‌کریم باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول