اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کشف 218 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 218 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک دراستان خبر داد.

کشف 218 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،سید محمد صالحی امشب درجمع خبرنگاران اظهارکرد: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع ومبارزه بی امان با سوداگران مرگ وقاچاقچیان مواد مخدر،پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با تلاش اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شد.

وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی در یکی از شهرستانهای همجوار مرکز استان،یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل موادمخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد:ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 110 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و 10 کیلوگرم موادمخدراز نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود:در عملیاتی دیگر کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل موادمخدر را در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند.

صالحی در ادامه افزود:در بازرسی از خودروی توقیفی 98 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.
وی با اشاره به اینکه در عملیات های مذکور در مجموع مقدار 218 کیلوگرم موادمخدراز نوع حشیش وتریاک کشف شد اظهار داشت:در این ارتباط 2دستگاه خودرو توقیف و یک نفرسوداگر مرگ دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه بیان داشت:نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول