اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح چند طرح تولید لوازم‌خانگی با حضور وزیر صمت

وزیر صنعت معدن و تجارت درباز دید از گروه صنعتی انتخاب شاهین‌شهر، 5 طرح تولید لوازم‌خانگی و افزایش بهره‌وری تولید را افتتاح کرد.

افتتاح چند طرح تولید لوازم‌خانگی با حضور وزیر صمت

به گزارش فارس از شاهین‌شهر، وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از گروه صنعتی انتخاب شاهین‌شهر، ۵ طرح تولید لوازم‌خانگی و افزایش بهره‌وری تولید را افتتاح کرد.

علیرضا رزم حسینی در این بازدید طرح‌های مرحله دوم شرکت حایر تهران، طرح خدمات هوشمند، افزایش ظرفیت تولید تلویزیون، افزایش ظرفیت تولید ماشین لباسشویی و فن‌آوری Iot در یخچال‌های دودر هوشمند را افتتاح کرد.

با افتتاح مرحله دوم شرکت حایر تهران(احیای واحد صنعتی غیرفعال مهیا گاز) در مجموعه اسنوا، تولید لوازم‌خانگی این برند، بومی‌سازی شده است؛ این خط تولید در این گروه صنعتی با ۲۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۱.۵ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی، برای ۲۴۲ نفر شغل مستیم ایجاد کرده است. 

ظرفیت سالانه این مرحله ۲۸۲ هزار دستگاه لوازم‌خانگی و تولید ۲۱ هزار تن قطعات فلزی لوازم‌خانگی است.

مجموع ظرفیت سالیانه طرح هوشمند سازی فرآیندهای تولید ۹۲ هزار خدمات است که با ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و صرفه‌جویی ارزی ۱۳۰ هزار یورو به بهره‌برداری رسیده است ؛  سه هزار و ۱۰۰ نیروی کار نیز از این خدمات مستقیم استفاده می‌کنند.

طرح داخلی‌سازی و افزایش ظرفیت تلویزیون هم از طرح‌های دیگر افتتاح‌شده در سفر رزم‌حسینی بود؛ درمجموع در این خط، با هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۲۸۱ اشتغال جدید، یک ‌میلیون دستگاه تلویزیون در سال تولید می‌شود.

در طرح افزایش ظرفیت تولید ماشین لباسشویی هم به تولید کیفی و استحکام بدنه لباسشویی، کاهش استفاده از نیروی انسانی و کاهش چشمگیر درصد خطای انسانی در روند تولید قطعات و بهبود زنجیره توجه شده است؛ این خط تولیدی نیز با حدود ۳۲۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سال بیش از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه لباسشویی می‌سازد.

طرح فن‌آوری موسوم به Iot در یخچال‌های دودر هوشمند از طرح‌های دیگر افتتاح‌شده توسط وزیر صنعت معدن و تجارت در مجموعه اسنوا در شهرک صنعتی مورچه‌خورت شاهین‌شهر بود.

کنترل یخچال از راه دور، مخابره هوشمند وضعیت محصول به خدمات پس از فروش، مدیریت آسان مواد غذایی موجود در یخچال، کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر محصول از اهداف این طرح است.

استاندار اصفهان و نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی وزیر صمت را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ک۲۰/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول