اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معرفی داوران بخش صحنه‌ای بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران

دبیر جشنواره تئاتر استان تهران گفت :داوران بخش صحنه‌ای بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند.

معرفی داوران بخش صحنه‌ای بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران

میثم مرادی دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ،اظهار کرد: طی حکمی داوران بخش صحنه‌ای تئاتر این استان را منصوب و معرفی شدند.

وی گفت: در بخش صحنه‌ای بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران از میان داوران و کارشناسان تئاتر، محمد امیریاراحمدی، شبنم قلی‌خانی و مهران امام‌بخش به عنوان داوران بخش برای انتخاب بهترین آثار معرفی شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران با اشاره به برگزاری متفاوت این دوره از جشنواره به دلیل شیوع ویروس کرونا نسبت به دوره‌های گذشته، افزود: هدف اصلی این جشنواره مراقبت از سلامتی هنرمندان و مخاطبان و بالندگی و شکوفایی فعالان این حوزه است که برای این منظور و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آثار شرکت کنندگان در این جشنواره با حضور داوران به صورت زنده و بدون حضور تماشاچیان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داوری می‌شوند.

مرادی در خصوص نحوه نمایش آثار برای مردم و علاقمندان به هنر نمایش، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، سعی بر آن است که آثار با کمترین تأخیر در بستر آپارات به طور رایگان پخش شود.

وی با اشاره به مشارکت و استقبال چشمگیر هنرمندان از این جشنواره، خاطرنشان کرد: پوستر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران توسط هنرمند گرامی محمدرضا صفی از هنرمندان رشته هنرهای تجسمی طراحی و تهیه شده است که با حضور عوامل اجرایی جشنواره و اصحاب رسانه رونمایی شد.

به گزارش فارس، محمد امیریاراحمدی متولد ۱۳۳۸ دربروجرد؛ نمایشنامه نویس، بازیگر، طراح صحنه و لباس و مدرس دانشگاه و ریاست کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر و بازیگری در سریال دختران حوا، سریال ما چند نفر و فیلم دم صبح و نویسندگی آثار مطرحی هم چون تیغ کهنه، اعترافاتی درباره زنان، بیوه‌های غمگین سالار جنگ، طپانچه خانم و موارد دیگر را در کارنامه دارد.

شبنم قلی‌خانی متولد ۱۳۵۶ تهران؛ کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، فوق لیسانس کارگردانی از استرالیا و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد و بازیگری در مجموعه تلویزیونی اولین شب آرامش، سال‌های برف و بنفشه، نردبانی به آسمان و چندین سریال دیگر و فیلم‌های سینمایی مختلف از جمله مریم مقدس از سوابق هنری‌اش است.

مهران امام‌بخش متولد ۱۳۴۹مسجدسلیمان؛ بازیگر، کارگردان و عضو هیأت علمی دانشگاه و بازی در نمایش‌های دو حکایت از چندین حکایت رحمان، فرود سیاوشان، تعقیب سایه‌ها، هذیان، طوفان روح و فوق لیسانس کارگردانی و دریافت جوایز متعدد بازیگری از جشنواره‌های ملی و بین المللی را در کارنامه دارد. 

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران در دو بخش صحنه‌ای و نمایشنامه نویسی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ آذرماه سال جاری در پردیس تئاتر تهران برگزار و گروه‌های برتر معرفی خواهند شد و داوری آثار بخش نمایشنامه نویسی نیز توسط دکتر اردشیر صالح پور، ابراهیم گله دارزاده و مهرداد کوروش نیا انجام خواهد شد.

پیش از این در حکم احد جاودانی مدیرکل و رئیس بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران، میثم مرادی به عنوان دبیر جشنواره و حمیدرضا صفار به عنوان مدیراجرایی این جشنواره معرفی شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول