اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

اختتامیه مسابقات کشوری علوم اعصاب شناختی برگزار شد / حمایت از برترین ایده‌ها

مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات کشوری علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان به صورت مجازی در تهران برگزار شد.

اختتامیه مسابقات کشوری علوم اعصاب شناختی برگزار شد / حمایت از برترین ایده‌ها

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات کشوری علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان به صورت مجازی در تهران برگزار شد. در این مسابقات، تیم‌های دانش آموزی از مدارس فرزانگان مبین خمینی شهر استان اصفهان، شیخ انصاری دوره دوم دزفول استان خوزستان و نیز هوشان حضرت محمد (ص) زاهدان استان سیستان و بلوچستان رده اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسابقات ملی دانش آموزی علوم اعصاب شناختی برای آشنایی دانش آموزان مقاطع دبیرستانی با حوزه‌های علوم شناختی و ترویج و ارتقای این دانش در سطح فضا‌های آموزشی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان وزارت آموزش و پرورش هر سال در سطح کشور برگزار می‏ شود.

در این دوره از مسابقات، شمار زیادی از دانش آموزان از استان‌های مختلف کشور برای ارائه ایده‌های علمی و پژوهشی در حوزه دانش علوم اعصاب شناختی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هدف از برگزاری مسابقات علمی در ارتباط با رشته‌های علوم اعصاب شناختی انجام تحقیقات است تا اتصال فعالیت‌های تحقیقاتی از دوره‌های دبیرستان به مراکز دانشگاهی و نیز سیاست تقویت فرهنگ و روحیه همکاری در مراکز آموزشی در امر انجام مسابقات علوم اعصاب شناختی پیگیری و دنبال شود.

این مسابقات برای جذب علاقه‌مندان به مطالعه مغز با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی و جمعی از فارغ التحصیلان مدارس دبیرستان علامه حلی انجام شد تا نخبگان و استعداد‌های درخشان دانش آموزی بتوانند قبل از ورود به مراکز و موسسات آموزش عالی با مباحث و دانش علوم شناختی آشنا شوند.

در هفتمین مرحله از مسابقات علوم اعصاب شناختی، پس از بررسی و ارزیابی فعالیت و عملکرد تیم‌ها در کمیته داروی، همچنین شش تیم شایسته تقدیر و سه تیم نیزموفق به کسب رتبه برجسته شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول