اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

واژگونی مینی بوس در جاده قدیم کرج-هشتگرد/13 نفر مصدوم شدند

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی واژگونی یک مینی بوس در جاده قدیم کرج-هشتگرد 13 نفر مجروح شدند.

واژگونی مینی بوس در جاده قدیم کرج-هشتگرد/13 نفر مصدوم شدند

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: روز گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده قدیم کرج - هشتگرد حوالی زیرگذر قاسم آباد، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد یک دستگاه مینی بوس با 18 سرنشین به دلیل نقص فنی و خراب بودن چراغ خودرو که موجب ناتوانی راننده در کنترل آن شده، دچار واژگونی شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در این حادثه 13 نفر از سرنشینان مینی بوس مجروح شدند که با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: خوشبختانه 9 نفر از مصدومان این حادثه رانندگی به صورت سرپایی مداوا شده و 4 نفر نیز در بخش‌های بیمارستانی بستری شدند.

محمدیان یادآور شد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را نقص فنی خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند.

فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس، از وقوع حوادث این چنین پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول