اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ناحیه غرب شهرکرد نیازمند ایجاد ارزش افزوده است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در ناحیه غرب باید کار بزرگی صورت پذیرد که منجر به ارزش افزوده شود که اراضی سولدره می‌تواند به یک مکان توریستی-تفریحی تبدیل و سبب ایجاد ارزش افزوده شود.

ناحیه غرب شهرکرد نیازمند ایجاد ارزش افزوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد رئیسی شامگاه یکشنبه در سیصد و یازدهمین جلسه علنی شورای شهرکرد با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مجموعه مدیریت شهری در ناحیه غرب گفت: در سال گذشته ۸ میلیارد تومان اعتبار بازآفرینی به ناحیه غرب سوق داده شد که تحولات عظیمی رخ داد.

وی افزود: همچنین برای تکمیل امامزاده سیدسلطان سبزپوش کمک‌هایی انجام شد اما به‌دلیل کمبود اعتبارات، اوقاف و امور خیریه برای تکمیل این پروژه اقدامی نکرده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: کمبود اعتبارات در شهرداری اجازه اجرای طرح‌های بیشتر را نمی‌دهد اما در بازسازی مسیل‌ها، اجرای شبکه فاضلاب، احداث پارک‌ها و آسفالت معابر اقدامات خوبی انجام شده است و تبصره ۳ به ناحیه غرب اختصاص داده شد.

رئیسی ادامه داد: در ناحیه غرب باید کار بزرگی صورت پذیرد که منجر به ارزش افزوده شود که اراضی سولدره می‌تواند به یک مکان توریستی-تفریحی تبدیل و سبب ایجاد ارزش افزوده شود.

وی با بیان اینکه با تبعیض مخالفیم، گفت: به دنبال اجرای عدالت در تمام مناطق هستیم و برای احداث پارک در ناحیه غرب به‌ویژه اشکفتک نیازمند زمین هستیم که اگر زمین تامین شود شهرداری آمادگی احداث پارک را دارد.

توکلی نیز با بیان اینکه امامزاده سیدسلطان سبزپوش کانون وحدت ۳ محله مهدیه، اشکفتک و چالش‌تر است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تهیه طرح جامع را در دست اقدام داریم که اگر این منطقه در محدوده قرار گیرد از لحاظ مالی بخش عمده‌ای از مشکلات رفع خواهد شد و می‌توان تولید ثروت کرد.

وی گفت: طرح‌هایی برای محدوده امامزاده پیشنهاد شده که مستلزم توافق با مالکین اراضی کشاورزی است.

حمید فتح‌اللهی رئیس کمیسیون معماری شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: توسعه امامزاده سیدسلطان سبزپوش نیازمند استفاده از ظرفیت اراضی کشاورزی در اطراف این مکان مقدس می‌باشد اما مالکین قیمت‌هایی پیشنهاد می‌دهند که با واقعیت بسیار متفاوت است.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد در ادامه بیان کرد: اگر در طرح جامع آنچه که مدنظر شورای اسلامی شهر است دیده شود، بی‌شک شاهد تغییر و تحولات اساسی در ناحیه غرب خواهیم بود.

وی افزود: شهرداری در راستای رفع بخشی از مشکلات عمرانی امامزاده سیدسلطان سبزپوش کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول