اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

حضور طلاب بسیجی استان مرکزی در پویش «نذر خون» تا سالروز شهادت «حاج قاسم»

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی گفت: طلاب بسیجی خانم و آقا در قالب پویش «نذر خون» و در گروه‌های ۱۵ نفره در پایگاه‌های اهدای خون استان حضور یافته‌اند و این حرکت تا سالروز شهادت حاج قاسم ادامه دارد.

حضور طلاب بسیجی استان مرکزی در پویش «نذر خون» تا سالروز شهادت «حاج قاسم»

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به پویش «نذر خون» ویژه طلاب بسیجی استان مرکزی، اظهار کرد: با توجه به کمبود گروه‌های خونی و تقاضای سازمان انتقال خون استان مرکزی از مردم برای اهدای خون، قشر طلاب که از ابتدای شیوع کرونا پرچم‌دار کمک به کادر درمان بوده اند، وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در زمینه اهدای خون جامعه طلاب استان، فراخوانی در این زمینه صادر و داوطلبان شرکت در پویش نذر خون اعلام آمادگی کردند.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی خاطرنشان کرد: مقرر شد از روز ۲۲ آذرماه طلاب بسیجی خانم و آقا، اهدای خون را آغاز کنند که با توجه به ظرفیت تخت‌ها بسیجیان در قالب گروه‌های ۱۵ نفره در پایگاه اهدای خون حضور می‌یابند.

رجبی ادامه داد: با توجه به حضور پرشور بسیجیان، روند اهدای خون به طور متناوب تا ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: طلاب بسیجی در زمینه‌های مختلف از جمله حضور در بیمارستان‌ها، تولید ماسک و اقلام بهداشتی و همچنین تغسیل و تکفین اموات همواره پیشرو بوده اند.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی عنوان کرد: حضور بیش از ۱۰۰ طلبه بسیجی در پویش «نذر خون» استان مرکزی پیش‌بینی شده که قدمی کوچک در راستای کمک به بیماران در شرایط کرونایی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول