اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دیدار عضو کمیسیون آموزش با رئیس سازمان استخدامی/ پیگیری مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای پیگیری مشکل کمبود نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی دیدار کرد.

دیدار عضو کمیسیون آموزش با رئیس سازمان استخدامی/ پیگیری مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس، در نشست مشترک محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع استخدام کمبودهای وزارت آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.

زاهدی با تشریح موضوع مورد بحث در  این نشست گفت: استخدام و جذب کمبود نیروی انسانی در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و کادر اداری در وزارت آموزش و پرورش محور اصلی این نشست بود و مقرر شد براساس مصوبه شورای انقلاب عالی فرهنگی هرچه زودتر شاخص‌های جذب در هرکدام از این حوزه‌ها با همکاری وزارت آموزش و پرورش و هماهنگی با کمیسیون آموزش و تحقیقات تعیین و به تصویب هیات وزیران برسد و پس از تصویب اقدام‌های لازم برای رفع کمبود نیروهای آموزش و پرورش صورت بپذیرد.

به گزارش فارس، در حال حاضر بیش  از ۲۵۰ هزار نفر کمبود واقعی نیروی انسانی در آموزش و پرورش می باشد ضمن اینکه کشور با ۱۰۰ هزار کمبود معلم مواجه است و این موضوع از مهمترین چالش‌های نظام تعلیم و تربیت می‌باشد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول