اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توقیف شناور حامل 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلوار

فرمانده مرزبانی استان بوشهربا اشاره به توقیف محموله هشت میلیارد ریالی کالای قاچاق از لنج باری در بندر دلوار تنگستان گفت: دریابانان این استان در هشت ماه امسال با شناسایی و متلاشی باندهای قاچاق، میلیون‌ها تومان کالای قاچاق کشف کرده‌اند.

توقیف شناور حامل 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلوار

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دلوار تنگستان با بیان اینکه در تمامی نقاط ساحلی استان بوشهر پایگاه‌های دریابانی مستقر است اظهار داشت: دریابانی در نقاط مختلف ساحلی استان با تخلف‌های گوناگون از جمله قاچاق کالا مقابله می‌کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از امنیت پایدار در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: همکاری و مشارکت ساحل‌نشینان استان بوشهر در امر مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر ستودنی است.

وی از متلاشی شدن باندهای قاچاق در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: دریابانان این استان در هشت ماه امسال با شناسایی و متلاشی باندهای قاچاق، میلیون‌ها تومان کالای قاچاق کشف کرده‌اند.

وی از عملیات مقابله با کالای قاچاق در بندر دلوار تنگستان خبر داد و خاطر نشان کرد: دریابانان استان بوشهر در حوزه بندر دلوار موفق شدند در اقدامی به موقع یک فروند شناور حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

سردار رضایی‌نژاد با بیان اینکه از شناور باری  یاد شده هشت میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد تصریح کرد: مرزبانان از شناور توقیفی موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل انواع کالا و تجهیزات خانگی و صنعتی کشف و ضبط کنند و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و گمرک دلوار شد.

وی، قاچاق کالا را پدیده‌ای برای تهدید حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه دانست و بیان کرد: قاچاق کالا سبب ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد که در این راستا مرزبانان از هیچ تلاش و کوششی در برخورد با قاچاقچیان دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول