اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معرفی مالکان ۷۵۳ خودرو با پلاک مخدوش به دستگاه قضایی اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به شناسایی هزار و ۴۴۳ دستگاه خودور با پلاک مخدوش گفت: پلیس راهور با افرادی که پلاک خودرو را مخدوش می‌کنند به شدت برخورد می‌کند.

معرفی مالکان ۷۵۳ خودرو با پلاک مخدوش به دستگاه قضایی اصفهان

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد در شهرهای قرمز و نارنجی استان اصفهان ممنوع است، اظهار داشت: تردد پلاک‌های غیربومی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی در طول روز ممنوع است و این ممنوعیت شامل پلاک دیگر استان‌ها نیز می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها و در راستای اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور کاهش ترددها طرح زوج و فرد از روز دوشنبه ۲۴ آذر ماه تا پایان هفته در شهر اصفهان اجرا می‌شود، این طرح صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب در هسته مرکزی شهر فعال شده است.

وی با بیان اینکه پلیس راهور با افرادی که پلاک خودرو را مخدوش می‌کنند به شدت برخورد می‌کند، بیان کرد: تا ۲۳ آذر ماه، ۷۵۳ دستگاه خودرو توقیف و به دادگاه معرفی شدند و هزار و ۴۴۳ دستگاه خودور با پلاک مخدوش نیز شناسایی و مالکان آن به پلیس احضار شدند.

محمدی تأکید کرد: این مالکان اگر مراجعه نکنند، خودروها در سیستم پلیس توقیف می‌شوند و هر جا تردد کرده و پلیس آن را رؤیت کند، خودرو در پارکینگ توقیف و به دادگاه معرفی می‌شوند تا پاسخگوی اعمال مجرمانه‌شان باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول