اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آمادگی کامل نیروهای عملیاتی توزیع برق فارس در مقابله با بحران ناشی از بارش برف و باران

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ توزیع نیروی برق فارس از آمادگی ۱۵۴ گروه عملیاتی این شرکت جهت مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از بارش برف و باران در فصول سرد فارس خبر داد.

آمادگی کامل نیروهای عملیاتی توزیع برق فارس در مقابله با بحران ناشی از بارش برف و باران

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا جلایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهندسان بخش های فنی و مهندسی و گروه های اجرایی – عملیاتی این شرکت، حفظ تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان در سطح استان را از مهمترین وظایف خود می دانند و در همین راستا تمهیدات لازم پیرامون مقابله با حوادث و مدیریت پیش و حین بحران را اتخاذ کرده اند.

وی افزود: کارکنان پرتلاش و پیمانکاران سخت کوش این شرکت در بخش های اتفاقات برق، مرکز کنترل و راهبری شبکه و سامانه های فوریت های برق به صورت شبانه‌روزی با استفاده از سیستم‌های پایش و نظارت از ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان در حال رصد وکنترل وضعیت شبکه توزیع برق بوده تا نسبت به برطرف نمودن مشکلات احتمالی در شبکه ها و تاسیسات توزیع برق و رفع خاموشی‌های نا خواسته به سرعت اقدام نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه همانند سال های گذشته گروه های اتفاقات و رفع بحران این شرکت از آمادگی کامل برای مواجهه با بحران و حوادث ناشی از بارش‌ها‌ برخوردار است، خاطر نشان ساخت: ظرفیت و پتانسیل ۱۵۴ گروه اجرایی شرکت و ۸۳ مرکز عملیات و اتفاقات مدیریت‌های برق شهرستان‌های سطح استان با تمام امکانات و تجهیزات، نفرات و خودروهای سبک و سنگین موجود، جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی ناشی از بارش‌های اخیر در سطح استان به خدمت گرفته شده است.

جلایر در پایان خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای در شبکه توزیع برق، شهروندان از نزدیک شدن و دست زدن به تاسیسات یا تجهیزات برقی آسیب دیده، خودداری نموده و موارد را از طریق تماس با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۲۱ تفاقات برق اطلاع رسانی نمایند. 

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول