اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سیستم حمل و نقل شهر یزد برقی می شود

شهردار یزد گفت: مذاکرات اولیه برای پیاده سازی سیستم حمل و نقل برقی انجام شده است.

سیستم حمل و نقل شهر یزد برقی می شود

به گزارش خبرگزای فارس در یزد، جمال الدین عزیزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد که  به مناسبت هفته حمل و نقل در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: مذاکرات اولیه برای استفاده از سیستم حمل و نقل برقی را برای جا به جایی یک تا دو مسافر انجام شده است که امیدواریم این طرح با مشارکت سرمایه گذاران به صورت ویژه در بافت تاریخی شهر پیاده سازی شود.

وی با بیان این‌که سازمان حمل و نقل بار و مسافر از سوی دولت حمایت چندانی نمی شود، افزود: هزینه های این سازمان نسبت به گذشته افزایش چند برابری داشته است در حالی که درآمد آن حتی نصف این هزینه هم نیست.

شهردار یزد با اشاره به این‌که قول هایی از سوی دولت مبنی بر نوسازی ناوگان های فرسوده سیستم حمل و نقل داده شده است، گفت: در سال های اخیر اقداماتی برای نوسازی ناوگان انجام شده و تعدادی از اتوبوس های فرسوده با همکاری و همت بخش خصوصی تعویض و نوسازی شده است.

ساعت ناوگان حمل و نقل شهر یزد تغییر می کند

محمدرضا شفیعی، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد نیز با اشاره به تغییر ساعت ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهر یزد، گفت: با تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ناوگان اتوبوسرانی با ۵۰ درصد ظرفیت از ساعت ۶ صبح تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر فعالیت می کند.

وی با بیان این‌که رانندگان، مسافرانی را که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند پذیرش نمی کنند، افزود: شهروندان یزدی ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول