اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌ در روزهای پایانی پاییز/ «یلدا» را مجازی برگزار کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به احتمال زیاد جهت جلوگیری از برگزاری میهمانی‌های شب یلدا تعطیلی اصناف و ممنوعیت تردد از ساعت 6 عصردر روزهای آینده ابلاغ می‌شود که لازم است همه دستگاه‌ها آماده باشند.

اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌ در روزهای پایانی پاییز/ «یلدا» را مجازی برگزار کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد جعفر مردانی ظهر امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا با تبریک روز پرستار گفت: به احتمال زیاد جهت جلوگیری از برگزاری میهمانی‌های شب یلدا که موجب افزایش میزان ابتلا به ویروس کرونا خواهد شد تعطیلی اصناف و ممنوعیت تردد از ساعت 6 عصر ابلاغ می‌شود که لازم است همه دستگاه‌ها آماده باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عمده موارد ابتلا به ویروس کرونا در استان به دلیل میهمانی‌های خانودگی است، خاطرنشان کرد: مراسم شب یلدا باید به صورت مجازی برگزار شود و همه نهادها برای ایجاد بستر این اتفاق برنامه‌ریزی کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در جهت مقابله موثر و محله‌محور با ویروس کرونا در استان ایجاد شد 46 درصد عملیاتی شده است و امیدواریم با 100 درصدی شدن آن شاهد کاهش چشمگیر میزان مبتلایان به این ویروس باشیم.

مردانی تاکید کرد: سازمان صمت استان نیز باید نظارت خود را بر بازار در این ایام شب یلدا افزایش دهد و با اصنافی که بستر و مدیریت فاصله‌گذاری در مشتریان خود را ندارند برخورد جدی کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان و خروج تمامی شهرستان‌ها از وضعیت قرمز، نباید اجازه دهیم مجدد شرایط بحرانی شود و منع تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح در همه شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول