اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ترکیدگی لوله اصلی گاز در بافق/ احتمال قطع گاز در بافق و بهاباد وجود دارد

فرماندار بافق از ترکیدگی لوله اصلی گاز در بافق و احتمال قطع گاز در شهرستان بافق و بهاباد خبرداد و از مردم خواست به منظور جلوگیری از افت فشار گاز صرفه‌جویی کنند.

ترکیدگی لوله اصلی گاز در بافق/ احتمال قطع گاز در بافق و بهاباد وجود دارد

محمدمهدی طلایی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار کرد: با توجه به حادثه ترکیدگی لوله اصلی جریان گاز شهری در مسیر بافق، امشب احتمال قطع چند ساعته گاز شهری وجود دارد؛ لذا شهروندان به منظور جلوگیری از افت‌ فشار و قطع‌ گاز در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و تمهیدات لازم را برای آماده سازی وسایل گرمایشی غیرگازسوز داشته باشند.

وی با بیان این‌که عوامل شرکت گاز مشغول اصلاح و تعمیرات خط و رفع مشکل ایجاد شده هستند، افزود: با توجه به وسعت حادثه ایجاد شده، تعمیرات تا نیمه‌های امشب ادامه دارد.

محمدمهدی خانی زاده، فرماندار بهاباد نیز به خبرنگار فارس گفت: خوشبختانه تاکنون شاهد قطع گاز در هیچ نقطه از این شهرستان نبوده ایم، اما پایداری این شرایط بستگی به میزان مصرف و رعایت مردم دارد.

وی افزود: اگر در شهر حتی پس از ترمیم لوله گاز، قطعی گاز داشته باشیم، شرکت گاز برای وصل مجدد آن باید کنتورها را یکی یکی چک کند و این فرآیند مستلزم اختصاص زمان خاص خود است.

انتهای پیام/ص/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول