اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انبار ۴۰ میلیارد ریالی لاستیک‌های احتکاری در اصفهان لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هزار و ۷۱۱ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین خارجی و داخلی احتکار شده در یک انبار به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

انبار ۴۰ میلیارد ریالی لاستیک‌های احتکاری در اصفهان لو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: مأموران پایگاه اطلاعاتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار لاستیک خودروهای خارجی و داخلی در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۱۷۱۱ حلقه لاستیک شامل هزار و ۳۰۰ حلقه لاستیک خودروهای سبک ایرانی و خارجی، ۳۹۹ حلقه لاستیک خودروی سنگین و ۱۲ حلقه لاستیک تراکتور کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش لاستیک‌های مکشوفه در این عملیات را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: انبار مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

هاشمی‌فر با بیان اینکه احتکار کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم در شرایط اقتصادی حاضر کشور گناهی نابخشودنی و ظلم به مردم است، تأکید کرد: پلیس قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه برخورد می‌کند و در این خصوص از مردم هم می‌خواهیم که اطلاعات و گزارش‌های خود را در خصوص این‌گونه جرائم از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار کارشناسان پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول