اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وجود مه غلیظ در محورهای کوهستانی استان زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از وقوع پدیده جوی مه در محورهای کوهستانی و گردنه‌ها خبر داد و گفت: با توجه به پیش‌بینی انجام شده برای ادامه بارش، همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای انجام سفر در محورهای استان ضروری است.

وجود مه غلیظ در محورهای کوهستانی استان زنجان

محمد محمدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وجود مه غلیظ در همه جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی انجام شده برای وقوع بارش در سطح استان، همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای انجام سفر ضروری است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به وجود بارش در کریدور ارتباطی غربی _شرقی استان شامل تهران_ زنجان- تبریز تصریح کرد: با وجود این بارش‌ها مشکل خاصی در این محورهای ارتباطی وجود ندارد و رفت و آمد در جریان است.

وی با تاکید بر اینکه در کل استان هم فعلا انسدادی جاده‌ای گزارش نشده است، افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی و روان در جریان است.

شایان ذکر است، حدود 32 راهدارخانه در محورهای استان زنجان وجود دارد که با نیروهای مستقر آماده ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول