اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هشدار مدیریت بحران استان قزوین/ بارش برف و باران در راه است

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: از ظهر چهارشنبه، بارش برف و باران استان قزوین را فراخواهد گرفت، لذا رعایت تمهیدات لازم از سوی مردم و مسوولان جهت جلوگیری از وارد شدن خسارت ضروری است.

هشدار مدیریت بحران استان قزوین/ بارش برف و باران در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت الله مهدیخانی، مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین، اظهار داشت: بنابر گزارش سازمان هواشناسی، از ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ آذرماه  تا ظهر روز پنجشنبه ۲۷ آذر، با ورود سامانه بارشی جدید به استان، بارش ها بصورت برف و باران بویژه در مناطق جنوب و شرق استان آغاز خواهد داشت که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود. 

وی افزود: سامانه دیگری نیز از روز جمعه تا صبح روز شنبه بصورت برف و باران بویژه در مناطق شمال استان خواهیم داشت، که این امر احتمال بروز سیلاب و آبگرفتگی را در معابر، رودخانه ها و مسیل ها افزایش خواهد داد، علاوه بر آن بارش برف در راه های کوهستانی و صعب العبور نیز وجود خواهد شد.
مهدیخانی خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه های متولی امر، تمهیدات لازم را جهت مقابله با بحران احتمالی اتخاذ نمایند، به کشاورزان، دامداران و... توصیه می شود آمادگی لازم  را جهت جلوگیری از خسارات احتمالی داشته باشند.

وی ادامه داد: از مردم  نیز درخواست می شود از حضور در مسیرهای کوهستانی و مرتفع خودداری کنند،رانندگان هم از تردد در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند و در صورت ضرورت نسبت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول