اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

درخشش کودکان زنجانی در مسابقه نقاشی «بازی‌های بومی‌محلی»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از درخشش کودکان زنجانی در مسابقه نقاشی ,و بازی‌های بومی‌محلی خبر داد.

درخشش کودکان زنجانی در مسابقه نقاشی «بازی‌های بومی‌محلی»

علیرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با 17 مرکز ثابت و 13 مرکز سیار، در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه فعالیت دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه آموزش‌های متنوعی در مراکز کانونی ارائه می‌شود، بیان کرد: ارائه این آموزش‌ها موجب موفقیت اعضای کانون در عرصه‌های ملی و بین‌المللی شده است.

وی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا برنامه‌های کانون به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: در همین راستا مجموعه کارگاه‌های برخط از سوی کانون برگزار می‌شود.

نوری تصریح کرد: کارگاه‌های«حال خوش زندگی»«نجوم و اختر فیزیک» « داستان نویسی» در راستای شعار «آینده ساختنی است» طراحی و به صورت مجازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این ایام برگزار می‌شود.

وی مهارت خودباوری، مهارت شاد بودن، مهارت امیدوار بودن، مهارت جرأت‌مند بودن، مهارت برقراری و تثبیت روابط مثبت، مهارت هوش هیجانی، مهارت زندگی معنوی و مهارت خوش‌بینی را عنوان‌های هشت کارگاهِ «حال خوش زندگی» برشمرد و ابراز داشت: مجموعه کارگاه‌های برخط «حال خوش زندگی» در راستای شعار «آینده ساختنی است» با هدف تقویت توانمندی نوجوانان در مهارت‌های زندگی، بر پایه روانشناسیِ مثبت‌گرا آموزش داده می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری این کارگاه‌ها به درخشش کودکان کانونی در عرصه‌های مختلف کمک کرده است، گفت: در این راستا کودکان زنجانی در مسابقه نقاشی «بازی‌های بومی‌محلی» خوش درخشیدند.

وی گفت: در این رقابت‌ها ماندانا عندلیبی ۱۱ ساله و محنا مرصعی ۱۵ ساله اعضای مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون زنجان و همچنین فاطمه بهرامی ۱۱ساله از مرکز فرهنگی هنری زرین آباد از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد هیأت‌داوران این مسابقه به‌عنوان برگزیده سوم انتخاب و معرفی شدند.

نوری گفت: همه سه برگزیده این مسابقه زیر نظر هدی عندلیبی مربی هنری مرکز مجتمع و سیده فاطمه حسینی مربی هنری مرکز زرین آباد کانون زنجان در این مسابقه شرکت کرده و به این مهم دست یافتند.

بر اساس این خبر پس از انتشار فراخوان این مسابقه‌ نقاشی از سوی دبیرخانه دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان بیش از ۳۳۴ اثر از سوی کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول