اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازارهای روز کوثر چکیده ورزش استان است / تأخیر در برگزاری لیگ مشکل ساز بود

پس از اتمام دیدار دوتیم بازارهای روز کوثر و راگا تهران، سرمربی دوتیم در خصوص این دیدار صحبت کردند

بازارهای روز کوثر چکیده ورزش استان است / تأخیر در برگزاری لیگ مشکل ساز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید رستمی عصر امروز پس از شکست تیم خود مقابل راگا تهران، در خصوص این دیدار اظهار داشت: تیم ما بدون بازی تدارکاتی وارد رقابت‌های لیگ برتر شد، فکر می‌کنم بازیکنانم با تمام توان خود در این دیدار حاضر شدند؛ در نیمه نخست این دیدار بجز یک صحنه و اشتباه فردی که منجر به گل خوردن ما شد خوب ظاهر شدیم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر ادامه داد:  در نیمه دوم نیز تقریباً برتری تجربه حریف سبب شد که مجددا گل بخوریم و بازی در اختیار ما بود، با این وجود از لحاظ فنی و جسمانی برتری مناسبی نسبت به حریف نداشتیم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده تیم خود مقابل مس سونگون ورزقان و شرایط کلی پیش روی تیم کوثر اظهار داشت: از شرایط کلی این تیم مطلع بودیم و حتی نزدیک بود این سهمیه از بین برود، سرمایه گذاران بازارهای روز کوثر لطف کردند که به این عرصه ورود داشتند؛ امیدواریم با اضافه شدن دو تن از بازیکنان دیگرمان بتوانیم به آمادگی صد در صد برسیم، انشا الله هفته بعدی بتوانیم با همه نفرات مقابل تیم قدرمند مس سونگون ظاهر شویم.

رستمی، در خصوص انتظاراتش از مسئولان اصفهان نیز اضافه کرد: تمامی اعضا بازارهای روز کوثر در حال زحمت کشیدن برای موفقیت تیم هستند، قطعا دوست داریم مجموعه‌ای که از دل ورزش استان گرفته شده و چکیده آن است،  حمایت شود؛امیدواریم بی مهری‌های که قبلاً رخ داده است دیگر اتفاق نیوفتد، این سهمیه ازآن بازیکنان اصفهان است و باید از آن حمایت شود؛ قطعاً هدف ما بقاء در لیگ نیست دوست داریم به مراتب بالاتر برویم اما این موضوع را قدم به قدم پیش خواهیم برد.

تأخیر در برگزاری لیگ مشکل ساز بود

محمد کشاورز نیز پس از اتمام این دیدار در خصوص شرایط تقابل بازارهای روز کوثر و راگا تهران اظهار داشت: بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم، از عملکرد تیم و بازیکنانم راضی هستم، ما مستحق این پیروزی بودیم.

سرمربی تیم راگا تهران در خصوص تأخیر در برگزاری‌های مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور گفت: این موضوع برای تمامی تیم‌ها مشکل ساز بود، تعداد مصدومیت تیم‌ها بسیار بالا رفته است، تیم ما نیز از این جریان مستثنی نبود، فکر کنیم از هفته چهارم و یا پنجم به آمادگی صددرصد خود برسیم.

وی،  پیرامون تجربه مربی‌گری خود در تیم راگا تهران افزود: جای دارد ابتدا به تمامی مربیان زحمت کش خسته نباشید عرض کنم، مربی‌گری واقعا کار سخت و پیچیده‌ای است، شرایط بازی و مربی‌گری واقعا متفاوت است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول