اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان صمت با یک هلدینگ سرمایه‌گذاری/ظرفیت‌های معدنی استان بررسی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با هلدینگ سرمایه‌گذاری صدر تامین گفت: اطلاعات پتانسیل‌های برخی از مواد معدنی استان جهت بررسی امکان اقدامات تولیدی و تجاری به هلدینگ صدر تامین ارائه می‌شود.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان صمت با یک هلدینگ سرمایه‌گذاری/ظرفیت‌های معدنی استان بررسی می‌شود

سجاد رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری و هلدینگ سرمایه‌گذاری صدر تامین گفت: بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه سازمان صمت استان اطلاعات پایه و اولیه پتانسیل‌های سیلیس شهرستان سامان، خاک نسوز کیار، سلستین، پلی متال سبزکوه و گنبد نمکی بازفت را جهت بررسی امکان اقدامات تولیدی و تجاری به  هلدینگ صدرتامین ارائه می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: هلدینگ صدر تامین پس از دریافت اطلاعات اولیه پتانسیل‌های معدنی استان، بازدید میدانی و ارزیابی اولیه را انجام می‌دهد و پس از بررسی یک ماهه درخواست ثبت محدوده در مناطق مورد تایید را به سازمان صمت استان تحویل خواهد داد.

وی ادامه داد: همچنین هلدینگ صدر تامین به منظور سرمایه‌گذاری در پروژه فرومنگنز بن  اعلام آمادگی کرده است تا با مشارکت ذوب آهن اصفهان نسبت به سرمایه‌گذاری در پروژه اقدام کند.

رستمی تصریح کرد: مطالعات اولیه طرح نورد سنگین کوهرنگ به منظور بررسی و برنامه‌ریزی جهت سرمایه‌گذاری در طرح مذکور هم در هلدینگ صدر تامین ارسال شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات طرح فولاد مهر لردگان نیز جهت بررسی به هلدینگ صدر تامین ارائه خواهد شد، گفت: بر اساس مفاد دیگر تفاهم‌نامه استانداری چهارمحال و بختیاری در زمینه رفع موانع سرمایه‌گذاری و تسهیل اجرای طرح‌های معدنی همکاری لازم را با هلدینگ صدر تامین و شرکت‌های تابعه آن فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول