اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در خوزستان برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: کنگره شهدای مدافع حرم به صورت بین المللی و در 4 استان از جمله خوزستان در دی ماه برگزار می‌شود.

کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار است پیش کنگره‌ای در 4 استان مازندران، خراسان رضوی، کرمان و خوزستان در دی‌ماه با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: رونمایی از کتاب شهدای مدافع حرم، اجرای خاطره‌گویی توسط همرزمان شهدای مدافع حرم و برگزاری مسابقه پیامکی تا زمان اجرای کنگره نیز از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن نام شهدا بیان کرد: شاید کمترین کاری که برای شهدا خصوصاً شهدای مدافع حرم که در بیرون از مرزهای کشور رفتند و جانفشانی کردند بتوانیم انجام دهیم، این است که یادشان را زنده نگه داشته و خاطرشان را گرامی داریم.

باقری گفت: با توجه به آمار بالای شهدای مدافع حرم در خوزستان به عنوان سومین استان از لحاظ تعداد بالای شهدا، قرار شد استان ما نیز به عنوان یکی از برگزار کنندگان کنگره شهدای مدافع حرم باشد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول